VAT od reklamy 2006

Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: 2006
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 83-7251-666-9
Liczba stron: 151
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

Podstawowe zagadnienia omówione w publikacji: - zużycie towarów i przekazywanie prezentów na cele reklamy - sprzedaż promocyjna "za złotówkę" - kampanie reklamowe w wykonaniu agencji reklamowych - sponsorowanie sportu i audycji telewizyjnych - bony towarowe i premie pieniężne - wystawy i targi międzynarodowe - reklama imprez kulturalnych, rozrywkowych, sportowych i rekreacyjnych - zakup gadżetów reklamowych z zagranicy - filmy i czasopisma reklamowe - reklama w pasie drogowym.

Kup książkę VAT od reklamy 2006

Opinie o książce - VAT od reklamy 2006

Inne książki autora
Co każdy podatnik VAT wiedzieć powinien
Rogala Elżbieta0
Okładka ksiązki - Co każdy podatnik VAT wiedzieć powinien

Opracowanie to powinien przeczytać każdy podatnik VAT, niezależnie od tego, jakiego rodzaju działalność gospodarczą prowadzi, jakich dokonuje dostaw towarów...

VAT w informatyce, telekomunikacji i elektronice 2006
Rogala Elżbieta0
Okładka ksiązki - VAT w informatyce, telekomunikacji i elektronice 2006

Nie brakuje problemów związanych z opodatkowaniem i rozliczaniem VAT od usług informatycznych, telekomunikacyjnych i elektronicznych, a także związanych...

Reklamy