3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne

Ocena: 0 (0 głosów)
Wykreuj swój własny, trójwymiarowy świat!

Podstawy modelowania — czyli gdzie skierować pierwsze kroki Modelowanie postaci i sceny — czyli jak zbudować bohatera swojej animacji i jego świat Animacja — czyli co zrobić, by Twoja postać w końcu ożyła 3ds max jest dziś jednym z najbardziej znanych i najwyżej cenionych programów do tworzenia grafiki oraz filmów w technologii trójwymiarowej. Z jego pomocą możesz na własnym domowym komputerze wyczarować całe filmowe światy: modelować postacie, scenerie, ruch i animację z uwzględnieniem niezliczonych efektów i fantastycznych szczegółów. W dodatku korzystanie z tej aplikacji wcale nie jest takie trudne — przyjazny interfejs, możliwość importowania materiałów z innych programów oraz prostego kontrolowania wszelkich detali znacznie przyspieszają i ułatwiają pracę. Nowa wersja programu, 3ds max 2010, wyposażona została między innymi w kontenery do przechowywania w jednym miejscu różnych obiektów złożonej sceny, eksplorator materiałów do zarządzania dużymi scenami oraz narzędzia do przyspieszania etapu testowania i optymalizacji modeli 3d.

Książka, którą trzymasz w ręku, zaznajomi Cię z tą właśnie najnowszą wersją, bogatszą także o moduł Graphite czy technologię mental mill. Jej autorka – znana ze świetnych opracowań wcześniejszych wersji programu — krok po kroku przeprowadzi po świecie 3d nawet początkującego użytkownika. Pokaże Ci ona, jak poruszać się w środowisku tego programu, jak zbudować kompletną postać, zgodną z Twoją wizją, jak wykreować i oświetlić przestrzeń, w której postać ta będzie się poruszać, i wreszcie — jak osiągnąć realistyczny efekt ruchu, czyli co zrobić, by wytwór Twojej wyobraźni rzeczywiście ożył na ekranie. W tym procesie pomogą również bardzo dobrze opisane, liczne zrzuty ekranu. Z podręcznikiem "3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne " bez trudu uda Ci się zrealizować wszystkie pomysły na doskonałe animacje.

Modelowanie postaci Modelowanie wnętrza Materiały Kamera i podstawowe oświetlenie sceny Realistyczne oświetlenie Przygotowanie postaci do animacji Klucze animacji Kontrolery animacji Animowane światła, materiały i efekty Swobodna animacja Animowanie za pomocą śladów stóp Łączenie sekwencji ruchu Końcowe poprawki, rendering i montaż filmu Tworzenie animacji nigdy jeszcze nie było takie proste!

Informacje dodatkowe o 3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2009-12-01
Kategoria: Informatyczne
ISBN: 83-246-2473-2
Liczba stron: 232

więcej

Kup książkę 3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne - opinie o książce

Inne książki autora
3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu
Joanna Pasek0
Okładka ksiązki - 3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu

Trójwymiarowy model świata Całościowy opis wykonania filmu animowanego techniką 3D Ćwiczenia ilustrowane zrzutami ekranu, pomagające powtórzyć wszystkie...

3ds max 9. Animacja 3D od podstaw
Joanna Pasek0
Okładka ksiązki - 3ds max 9. Animacja 3D od podstaw

Rozpocznij fascynującą przygodę w świecie grafiki 3D! Szybka nauka podstaw tworzenia i modelowania obiektów 3D Kreowanie postaci i projektowanie...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Paderborn
Remigiusz Mróz
Paderborn
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Zagraj ze mną miłość
Robert D. Fijałkowski ;
Zagraj ze mną miłość
Ktoś tak blisko
Wojciech Wolnicki (W. & W. Gregory)
Ktoś tak blisko
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy