3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu

Ocena: 0 (0 głosów)
Trójwymiarowy model świata

Całościowy opis wykonania filmu animowanego techniką 3D Ćwiczenia ilustrowane zrzutami ekranu, pomagające powtórzyć wszystkie wykonywane operacje na własnym komputerze Płyta DVD ze wszystkimi scenami, mapami i kompletem innych materiałów Jak stworzyć animację 3D?

Z zachwytem oglądasz oscarową "Katedrę"? Podziwiasz precyzję, z jaką wykonane są animowane reklamy i teledyski? W świecie gier komputerowych czujesz się jak wirtualna ryba w wodzie? Chcesz rozwijać w sobie boską iskrę tworzenia? Nie zwlekaj zatem i włącz program 3ds Max 2010. Niech ogranicza Cię jedynie wyobraźnia!

Poznaj słynnego 3ds Maksa – Twoje nowe narzędzie kreowania i animowania trójwymiarowego świata. To właśnie w tym programie powstało wiele znanych Ci animacji i filmów, a także realistycznych graficznie gier oraz zachwycających wizualizacji architektonicznych. Aby stworzyć swoją pierwszą animację, koniecznie zapoznaj się z możliwościami programu 3ds Max 2010, opisanymi w tej książce. Kartka po kartce, klatka po klatce wkroczysz w wirtualną rzeczywistość, poznając zasady modelowania, animacji postaci, kluczowania, opracowywania świateł i materiałów, wprowadzania efektów specjalnych oraz renderingu i montażu całego filmu.

Dowiesz się, jak: tworzyć obiekty, pozycjonować je i zmieniać ich parametry początkowe; wprowadzać i przekazywać deformacje obiektu za pomocą stosu modyfikatorów; posługiwać się modelowaniem siatkowym czy łatami (Patch) i tworzyć powierzchnie na podstawie krzywych: splajnów oraz NURBS; wykorzystywać w animacji kamery, światła i efekty atmosferyczne (np. światło wolumetryczne); kreować mapowane i animowane materiały, dodawać efekty renderingu (np. efekt żarzenia), naśladować metale, skórę, drewno, szkło i chrom; używać renderera Mental Ray i współpracującego z nim systemu oświetlenia dziennego Daylight; przygotować postać do animacji przy użyciu szkieletu (Biped), animować metodą morfingu, z pomocą systemów kości (Bones) i odwrotnej kinematyki; stosować klucze oraz kontrolery animacji; modelować wnętrza tradycyjne i prosto z kosmosu; przekształcać animację 3D w kreskówkę.

Informacje dodatkowe o 3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2010-07-29
Kategoria: Informatyczne
ISBN: 978-83-246-2589-5,
Liczba stron: 560

więcej

Kup książkę 3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu - opinie o książce

Inne książki autora
Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2013 i 3ds Max Design 2013. Szkoła efektu
Joanna Pasek0
Okładka ksiązki - Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2013 i 3ds Max Design 2013. Szkoła efektu

Projektuj domy z 3ds Max Design 2013! Jak skonfigurować program 3ds Max (Design) 2013 i zacząć się nim posługiwać? Jak zaprojektować właściwe bryły...

3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne
Joanna Pasek0
Okładka ksiązki - 3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne

Wykreuj swój własny, trójwymiarowy świat! Podstawy modelowania — czyli gdzie skierować pierwsze kroki Modelowanie postaci i sceny — czyli...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Paderborn
Remigiusz Mróz
Paderborn
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Zagraj ze mną miłość
Robert D. Fijałkowski ;
Zagraj ze mną miłość
Ktoś tak blisko
Wojciech Wolnicki (W. & W. Gregory)
Ktoś tak blisko
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
The Paper Dolls
Natalia Grzegrzółka
The Paper Dolls
Słowa wdzięczności
Anna H. Niemczynow
Słowa wdzięczności
Izabela i sześć zaginionych koron
Krzysztof P. Czyżewski
Izabela i sześć zaginionych koron
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy