3ds Max 8. Biblia

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2007-05-10
Kategoria: Poradniki
ISBN: 8324605606
Liczba stron: 1424
Dodał/a książkę: helion

Ocena: 0 (0 głosów)

Kompendium wiedzy
o jednym z najpotężniejszych narzędzi dla grafików 3D

  • Poznaj interfejs użytkownika, nowe narzędzia i metody modelowania
  • Utwórz złożone modele i zaaranżuj scenę animacji
  • Zdefiniuj materiały i tekstury, korzystając z nowych sposobów mapowania
  • Wykorzystaj zaawansowane techniki animowania obiektów
  • Wykonaj renderingi próbne i finalne

3ds Max to aplikacja do tworzenia grafiki i animacji trójwymiarowej, która stała się niemal legendą w świecie grafików i animatorów komputerowych. Już pierwsza jego wersja, będąca następcą "dosowego" 3D Studio zyskała ogromną popularność wśród specjalistów zajmujących się efektami wizualnymi. Doskonałe narzędzia programu 3ds Max obsługują każdy etap procesu tworzenia realistycznych animacji -- modelowanie, kompozycję sceny, teksturowanie, animowanie, rendering i postprodukcję. Dziś 3ds Max jest podstawowym instrumentem wielu znanych firm produkcyjnych, a efekty jego działania możemy podziwiać między innymi w reklamach i produkcjach filmowych -- zarówno tych komercyjnych, realizowanych przy ogromnych budżetach i z wielkim rozmachem, jak i tych mniejszych, tworzonych przez amatorów dysponujących jedynie wyobraźnią i własnym komputerem.

Książka "3ds Max 8. Biblia" to wyczerpujący zbiór informacji o tej użytecznej aplikacji. Czytając ją, zyskasz wiedzę, dzięki której wykreowanie każdej, nawet najbardziej złożonej animacji komputerowej nie będzie stanowiło dla Ciebie najmniejszego problemu. Poznasz interfejs użytkownika programu i zobaczysz, jak dostosowywać go do swoich potrzeb. Nauczysz się korzystać z narzędzi do tworzenia obiektów, a także dowiesz się, w jaki sposób zdefiniować dla nich materiały i tekstury i przypisać je oraz jak rozłożyć obiekty w scenie. Przeczytasz o technikach oświetlania sceny, pracy z wirtualnymi kamerami i sposobach animowania obiektów. Opanujesz tajniki animacji postaci, renderowania animacji i wprowadzania efektów specjalnych w procesie postprodukcji. Znajdziesz także opis tworzenia skryptów z wykorzystaniem języka MaxScript oraz instalowania modułów dodatkowych (plug-ins) rozszerzających możliwości programu.

  • Konfiguracja interfejsu użytkownika i okien widokowych
  • Praca z plikami
  • Tworzenie obiektów podstawowych
  • Transformowanie obiektów
  • Modyfikatory
  • Modelowanie siatkowe oraz NURBS
  • Systemy symulacji cząstek
  • Definiowanie materiałów i tekstur
  • Kamery i światła
  • Animacja za pomocą klatek kluczowych
  • Kontrolery animacji
  • Tworzenie animacji postaci
  • Symulacja zjawisk fizycznych i efektów atmosferycznych
  • Rendering
  • Korzystanie z modułu mental ray
  • Efekty postprodukcyjne
  • Skrypty i moduły dodatkowe

Odkryj i ujarzmij potęgę 3ds Max 8.

Kup książkę 3ds Max 8. Biblia

Opinie o książce - 3ds Max 8. Biblia

Inne książki autora
3ds Max 2009. Biblia
Kelly L. Murdock0
Okładka ksiązki - 3ds Max 2009. Biblia

Poznaj środowisko pracy! Wykorzystaj nowe możliwości! Stwórz niezwykłą animację! 3ds Max -- chyba nikomu nie trzeba go przedstawiać! Ten znany i...

3ds Max 2012. Biblia
Kelly L. Murdock0
Okładka ksiązki - 3ds Max 2012. Biblia

Kompletny podręcznik dla użytkowników 3ds Max! Obejmuje 3ds Max 2012 i 3ds Max 2012 Design Twórz wizualizacje i efekty do filmów, programów telewizyjnych...

Recenzje miesiąca
Sankofa. Nie zmarnuj życia
Tomasz Gaj OP, Magdalena Pajkowska
Okładka książki - Sankofa. Nie zmarnuj życia
Elementarz dla rodziców
Jacek Mycielski
Okładka książki - Elementarz dla rodziców
Pensjonat pod Świerkiem
praca zbiorowa
Okładka książki - Pensjonat pod Świerkiem
Powstanie film narodowy
Jacek Świdziński
Okładka książki - Powstanie  film narodowy
Frida Kahlo prywatnie
Suzanne Barbezat
Okładka książki - Frida Kahlo prywatnie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy