Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0

Wydawnictwo: Bezdroża
Data wydania: 2011
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788326411137
Liczba stron: 280
Dodał/a książkę: helion

Ocena: 0 (0 głosów)

Ta książka została dodana do bazy serwisu Granice.pl przez jednego z użytkowników i oczekuje na moderację

Wydaje Ci się, że rewolucja internetowa w marketingu już się dokonała? Mylisz się, ona dopiero się rozkręca... Czołowy ekspert od marketingu sieciowego, Michael Tasner, stworzył pierwszą książkę o marketingu w świecie Web 3.0 - jeszcze szybszym, jeszcze bardziej mobilnym, jeszcze bardziej dedykowanym.

Świat rządzony przez smartfony, Symbian, BlackBerry, Android Jak dotrzeć do miliarda klientów: SMS-y, MMS-y, reklama mobilna, transmisje głosowe?

Nowy "marketing treści"
Jakie są efekty przejścia od blogowania do mikroblogowania?

Plurk? Ustream?Joost?Tumblr? iGoogle?
Jak korzystać z adresów i narzędzi, o których do tej pory nawet nie słyszałeś?

Oceny 360-stopniowe w marketingu sieciowym
Jak systematycznie optymalizować wszystkie działania w sieci?

Świat marketingu internetowego zmienia się szybko i nikt nie wie, co czeka nas za chwilę. Ta książka pomoże Ci przygotować się na zmiany czyhające za rogiem.

Tony Hsieh, prezes Zappos, autor "Delivering Happiness"



Ta wspaniała książka jest pełna doskonałych pomysłów, które pomogą Ci błyskawicznie przyciągnąć więcej klientów!

Brian Tracy, autor "Maksimum osiągnięć"

Kup książkę Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0

Reklamy