Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2007
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 978-83-246-0910-9
Liczba stron: 200
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

Złożony proces formowania odporności Jedną z cech szczególnie cenionych wśród kadry menedżerskiej jest odporność. Od przywódców oczekuje się, że będą potrafili skutecznie radzić sobie w sytuacjach zwiększonego psychicznego nacisku. W cenie są zatem profesjonalne narzędzia umożliwiające wyćwiczenie skutecznych reakcji, dzięki którym w każdej chwili możliwe będzie zmierzenie się z nadchodzącym kryzysem. Podobnie rzecz ma się w przypadku organizacji. By móc utrzymać się na rynku i święcić kolejne sukcesy, muszą one zdobyć umiejętność stawiania na wartości budujące wokół nich taką barierę ochronną, która jednocześnie nie będzie ograniczać ich rozwoju. Kolejna pozycja przygotowana przez Harvard Business School Press jest lekturą niezwykle inspirującą. Opierając się na metodach zbadanych empirycznie, tworzy model, z którego z powodzeniem może skorzystać każdy menedżer szukający sposobów trwałego wzmocnienia swojej firmy. Bolesne doświadczenia w karierze lidera. Umiejętność przetrwania w toksycznych warunkach. Prowadzenie zwycięskich bitew w ekstremalnych sytuacjach. Zdobywanie praktyki w trudnych chwilach i stawanie się wybitnym przywódcą. "Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych" to zbiór artykułów dostarczających specjalistom i menadżerom na różnych szczeblach kariery cennej wiedzy, pozwalającej im zwiększyć konkurencyjność na współczesnym rynku. Międzynarodowej sławy autorytety, posiadające długoletnie doświadczenie w dziedzinie zarządzania, a także młode gwiazdy oferują nieocenione źródło dogłębnie przeanalizowanych danych oraz świeżych pomysłów. Wydawnictwo zostało już docenione przez najwybitniejszą kadrę menadżerską organizacji rozproszonych po całym świecie.

Kup książkę Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych

Opinie o książce - Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych

Inne książki autora
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy

Jacy ludzie są najlepszymi liderami? Jak człowiek staje się przywódcą? Co dzieje się w organizacji, w której brakuje lidera? To zaledwie kilka spośród...

Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw

Współczesne przedsiębiorstwa bywają potężniejsze od niektórych państw. Są także od nich bogatsze, lepiej zarządzane i bardziej wpływowe. To one tworzą...

Reklamy