Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2006
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7361-906-2
Liczba stron: 224
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

Przyszłość firmy zależy od wielu czynników. Umiejętność redukcji kosztów i wprowadzenie na rynek ciekawego produktu mogą nie wystarczyć do przetrwania we współczesnych realiach gospodarczych. Najistotniejszą cechą menedżera, który chce zagwarantować swojemu przedsiębiorstwu miejsce na rynkach przyszłości, jest umiejętność przewidywania zmian. Zmian, które na pewno nadejdą. Zmian, które skuteczny menedżer natychmiast wykorzysta do zapewnienia firmie maksymalnych korzyści. Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych zarządzaniu firmą w niepewnym otoczeniu rynkowym. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania i strategii. W swoich artykułach opisują oni umiejętności odbierania sygnałów z rynku, patrzenia na rynek oczami konkurencji i podejmowania decyzji o nowych przedsięwzięciach. Planowanie przyszłości firmy Taktyka gry rynkowej Niekonwencjonalne metody planowania projektów Inwestowanie w przełomowe technologie Zarządzanie firmą w dobie szybkich zmian Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

Kup książkę Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności

Opinie o książce - Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności

Inne książki autora
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych

Złożony proces formowania odporności Jedną z cech szczególnie cenionych wśród kadry menedżerskiej jest odporność. Od przywódców oczekuje się, że będą...

Harvard Business Review. Doskonalenie strategii
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Harvard Business Review. Doskonalenie strategii

Tajniki strategii prowadzących do sukcesu rynkowego * Reguły tworzenia strategii * Wykorzystanie narzędzi inżynierii finansowej * Uwzględnianie...

Reklamy