Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Ocena: 0 (0 głosów)

Wciągnij klienta w swe sieci Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę Obowiązkowo stwórz stronę internetową Załóż konta w serwisach społecznościowych Zacznij pisać firmowy blog Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony Promuj tych, którzy promują Ciebie Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom! "Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".
Guy Kawasaki

Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!

Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.

Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?

Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci: poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u; stworzyć blog w celu promowania firmy; budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych; analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.

Informacje dodatkowe o Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2010-08-02
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788324627271
Liczba stron: 320

więcej

Kup książkę Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Virion. Legenda miecza. Krew
Andrzej Ziemiański ;
Virion. Legenda miecza. Krew
Kołatanie
Artur Żak
Kołatanie
W rytmie serca
Aleksandra Struska-Musiał ;
W rytmie serca
Mapa poziomów świadomości
David R. Hawkins ;
Mapa poziomów świadomości
Ostatnia tajemnica
Anna Ziobro
Ostatnia tajemnica
Hania Baletnica na scenie
Jolanta Symonowicz, Lila Symonowicz
Hania Baletnica na scenie
Lew
Conn Iggulden
Lew
Jesteś jak kwiat
Beata Bartczak
Jesteś jak kwiat
Niegasnący żar
Hannah Fielding
Niegasnący żar
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy