Jak zwiększyć swoją siłę, czyli o skutecznej komunikacji w biznesie

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
Data wydania: 2013-02-03
Kategoria: Poradniki
ISBN: 978-83-63566-02-9
Liczba stron: 199
Dodał/a książkę: czytam

Ocena: 0 (0 głosów)

Książka wprowadza czytelnika w świat relacji międzyludzkich, z jakimi mamy do czynienia w pracy zawodowej. Zostały w niej przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatne każdemu niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego, jak i pełnionej funkcji.

Budowanie i utrzymywanie satysfakcjonujących relacji z współpracownikami i klientami to podstawa sprawnego zarządzania, dlatego po książkę powinien sięgnąć każdy menadżer. Skuteczny szef musi umieć jasno się wypowiadać, aktywnie słuchać, dostrzegać ukryty sens wypowiedzi, wspierać, przekonywać i motywować do działania. Jak to wszystko osiągnąć? Trzeba efektywnie się komunikować!

Poprzez praktyczne wskazówki oraz przykłady z życia, czytelnik nauczy się:

-budować dobre relacje,
-rozumieć intencje i zachowania drugiej strony,
-pokonywać pojawiające się trudności,
-przeobrażać konflikt w efektywną dyskusję.
Pomimo tematyki biznesowej, książkę tę powinien przeczytać każdy – przecież komunikacja i budowanie relacji towarzyszy nam w każdym momencie życia.

Kup książkę Jak zwiększyć swoją siłę, czyli o skutecznej komunikacji w biznesie

Polecana recenzja

Avatar użytkownika - justa21
justa21
Przeczytane:,
ABC efektywnej komunikacji Na początku było Słowo, a Słowo było u Boga, i Bogiem było Słowo – te słowa, zawarte w prologu Ewangelii św. Jana doskonale oddają sens i ideę komunikacji, znajdując zastosowanie we wszystkich sferach naszego życia. Choć w literaturze można znaleźć wiele definicji komunikacji, to jednak wszystkie sprowadzają się do idei przekazu oraz funkcji, jakie komunikowanie spełnia. Umożliwia ono przede wszystkim tworzenie więzi społecznych dzięki zaspokojeniu potrzeby kontaktu z innymi ludźmi, daje możliwość wpływu na postępowanie ludzi poprzez upowszechnianie i egzekwowanie pewnych wartości. Ponadto komunikowanie otwiera drogę do samodoskonalenia się człowieka – proces wymiany informacji pozwala bowiem nie tylko na lepsze zrozumienie siebie, ale także innych ludzi i otaczającego nas świata. Bez komunikowania się nie jest możliwe poprawne funkcjonowanie w społeczeństwie, ale nie jest też możliwe efektywne działanie w środowisku zawodowym. Niestety, choć komunikacja w sferze biznesu i zarządzania zasobami ludzkimi jest jednym kluczowych czynników sukcesu, to wciąż jej poziom pozostaje wiele do życzenia, zaś błędy popełniane przez menadżerów czy właścicieli przedsiębiorstw - karygodne. Sytuacja ta może zmienić się za sprawą Marty Makary-Studzińskiej. Pozycja Jak zwiększyć swoją siłę, czyli o skutecznej komunikacji w biznesie, opublikowana nakładem wydawnictwa Słowa i Myśli, to jedna ...
(czytaj dalej)

Opinie o książce - Jak zwiększyć swoją siłę, czyli o skutecznej komunikacji w biznesie

Avatar użytkownika - ktoscos
ktoscos
Przeczytane:,
polecam - świetna lektura, ale lepiej czytać partiami ;)
Link do opinii
Reklamy