Książka została napisana z inicjatywy Fundacji Liderek Biznesu.
13 historii napisanych na podstawie wywiadów z bohaterkami, polskimi bizneswoman.
Poruszone są w niej kwestie:
? partnerstwa w biznesie,
? równowagi między życiem prywatnym a zawodowym,
? stereotypów i walki z nimi,
? motywacji,
? zarządzania zespołem (w tym mężczyznami) i sobą.
Celem książki jest przedstawienie doświadczeń kobiet, które będą inspiracją dla czytelniczek do sięgania po najwyższe stanowiska, do walki z powszechnymi barierami
w rozwoju zawodowym kobiet.
Książka będzie połączeniem historii o osobach z klasycznym studium przypadku. Będzie odpowiadać na pytanie w jaki sposób każda z bohaterek odkryła w sobie dany talent, motywację do działania, dokąd zmierza i jak definiuje swoją misję, którą realizuje w biznesie.
Wydawnictwo: PWN
Data wydania: 2015-12-15
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
Liczba stron: 256
Mówi się, że my, Polacy równie szybko otwieramy swoje serce przed nowo poznanymi osobami, jak barek i lodówkę przed gośćmi. A biesiadowanie...
"Karol Wojtyła, papieş Jan Paweł II, naleşy do grona wybitnych osobowości XX wieku. Jako filozof i poeta, teolog i duszpasterz, biskup i papieş współtworzył...
Chcę przeczytać,