Lojalność 3.0. Jak zrewolucjonizować zaangażowanie klientów i pracowników dzięki BIG DATA i GRYWALIZACJI

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2014-10-17
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788377466285
Liczba stron: 260
Dodał/a książkę: elibri

Ocena: 0 (0 głosów)

Książka ukazała się w USA w czerwcu 2013 r. nakładem wydawnictwa McGraw-Hill.

Choć w tej chwili znajduje się na 73 484. miejscu w rankingu Amazon.com najlepiej sprzedających się książek, także w Amazon.com znajduje się informacja, że książka trafiła na listy bestsellerów WSJ oraz NYT.

Autor definiuje lojalność 3.0 jako sumę motywacji, wykorzystania ogromnej ilości danych o klientach (big data) oraz grywalizacji.

Motywacja jako taka nie stanowi nowości.

Nowością są natomiast przedstawione w książce metody analizy ogromnych ilości danych o klientach.

Podobnie nowością jest wykorzystanie technik motywacyjnych stosowanych od lat w grach komputerowych, co przyjęło się określać mianem grywalizacji.

I oczywiście nowością jest połączenie tych trzech elementów w konkretne techniki motywacyjne.

Pierwsza część książki jest poświęcona opisowi tych technik.

Mimo że zwłaszcza techniki analityczne z dziedziny big data nie należą do łatwych zagadnień dla laika spoza branży IT, autorowi udaje się dokonać przeglądu tych technik w sposób przystępny.

To samo dotyczy wykorzystania motywacji stosowanych w grach komputerowych w grywalizacji.

Druga część książki zawiera kilkanaście studiów przypadku z różnych branż. Okazuje się, że metody przedstawione w książce stosują m.in. takie znakomite firmy jak SAP, Adobe, Kraft czy Ford.

Z kolei trzecia część książki to rodzaj poradnika, jak wprowadzać techniki opisane w książce w życie.

Oczywistą wartością książki jest to, że koncepcję grywalizacji - zarówno na

Kup książkę Lojalność 3.0. Jak zrewolucjonizować zaangażowanie klientów i pracowników dzięki BIG DATA i GRYWALIZACJI

Opinie o książce - Lojalność 3.0. Jak zrewolucjonizować zaangażowanie klientów i pracowników dzięki BIG DATA i GRYWALIZACJI

Reklamy