Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają

Wydawnictwo: Sensus
Data wydania: 2011-12-09
Kategoria: Psychologia
ISBN: 978-83-246-3523-8
Liczba stron: 224
Dodał/a książkę: czytam

Ocena: 0 (0 głosów)

Powiedz mi coś o sobie!



Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym.



Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady? Proszę bardzo — Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje wizerunek — firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.



Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść:



o sobie (personal branding),
o firmie (komunikacja korporacyjna),
o produkcie (komunikacja produktowa),
o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),
o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).

Kup książkę Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają

Opinie o książce - Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają

Inne książki autora
Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii
Eryk Mistewicz0
Okładka ksiązki - Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii

Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii...

Reklamy