Marketing polityczny. Studium porównawcze

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: 2007
Kategoria: Polityka
ISBN: 9788301147372
Liczba stron: 359
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

Ostatnie wybory parlamentarne w Polsce w 2001 roku potwierdzają działaniei znaczenie marketingu politycznego, tym samym dowodząc aktualności niniejszej pracy.Między innymi niespodziewany sukces ?Samoobrony", zdaniem wielu obserwatorów, jest pochodną zastosowania metod marketingowych i technik perswazyjnych w oddziaływaniu wyborców.Książka ta traktuje właśnie o mechanizmach zdobywania władzy we współczesnych kampaniach wyborczych. Przedstawione jest w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego na podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce. Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, w celu kształtowania postaw wyborców i zdobycia ich głosów. Książka służyć będzie zarówno studentom kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistom zajmującym się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i politykom, a także osobom zainteresowanym mechanizmami rywalizacji podczas wyborów.Spis treści: I - Historia zastosowania marketingu politycznego II - Cechy szczególne marketingu politycznego III - Analiza rynku politycznego

Kup książkę Marketing polityczny. Studium porównawcze

Opinie o książce - Marketing polityczny. Studium porównawcze

Reklamy