Marketing szeptany Buzzmarketing Z ust do ust Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu

Wydawnictwo: Brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: b.d
ISBN: 83-61040-04-0
Liczba stron: 271
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

Marketing szeptany to bezprecedensowy podręcznik kreowania szumu medialnego. Nauczy cię: * znajdować nowe, jeszcze wolne od zgiełku media reklamowe,dawać dziennikarzom historie na pierwszą stronę, * kalkulować rzeczywiste koszty i zwrot z inwestycji w reklamę, * operować tym, czym ludzie i media karmią się najchętniej: tabu, komizmem, skandalem, * tworzyć kultowe marki, które zapiszą się w historii.

Kup książkę Marketing szeptany Buzzmarketing Z ust do ust Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu

Opinie o książce - Marketing szeptany Buzzmarketing Z ust do ust Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu

Inne książki autora
MARKETING SZEPTANY
Mark Hughes0
Okładka ksiązki - MARKETING SZEPTANY

Ludzie twoją reklamąTwórz porywające historie, o których warto mówićMiasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do...

Marketing szeptany. Z ust do ust. Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
Mark Hughes0
Okładka ksiązki - Marketing szeptany. Z ust do ust. Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu

Marketing szeptany to bezprecedensowy podręcznik kreowania szumu medialnego. Nauczy cię: znajdować nowe, jeszcze wolne od zgiełku media reklamowe, dawać...

Reklamy