Opracowanie produktów spożywczych. Podejście marketingowe

Wydawnictwo: Wydawnictwa Naukowo-Techniczne
Data wydania: 2007
Kategoria: Popularnonaukowe
ISBN: 978-83-204-3076-9
Liczba stron: 384
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

Opracowanie produktów spożywczych, począwszy od niewielkiej zmiany istniejącego asortymentu, a skończywszy na wprowadzeniu na rynek nowości, jest siłą napędową przemysłu spożywczego, Jest to jednak proces obciążony dużym ryzykiem, często kończący się niepowodzeniem. Jakie są klucze do sukcesu tego procesu? Książka Opracowanie produktów spożywczych. Podejście marketingowe daje odpowiedź na to pytanie. Napisali ją wybitni specjaliści w dziedzinie badań nad rozwojem rynku żywnościowego, dysponujący wiedzą i doświadczeniem zdobywanym przez ponad 40 lat.

Kup książkę Opracowanie produktów spożywczych. Podejście marketingowe

Opinie o książce - Opracowanie produktów spożywczych. Podejście marketingowe

Inne książki autora
Paryż. Przewodnik National Geographic
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Paryż. Przewodnik National Geographic

Nikt nie zna świata lepiej niż my Spędź urlop w Paryżu! Poznaj to legendarne, romantyczne miasto malarzy i poetów, przyciągające ludzi z całego...

Wielka księga pytań i odpowiedzi
Praca Zbiorowa0
Okładka ksiązki - Wielka księga pytań i odpowiedzi

Książka w nowoczesny sposób prezentuje informacje encyklopedyczne. Zawiera ponad 1000 pytań i odpowiedzi, z których każde zadziwi lub zainteresuje, ponieważ...

Reklamy