Pasja i dyscyplina strategii. Audiobook

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2013-04-26
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 9788375612035
Czas trwania:0
Czyta:
Dodał/a książkę: elibri

Ocena: 0 (0 głosów)

W świecie morderczego tempa, niepewności, globalnej konkurencji, firma stale musi porządkować i doskonalić swoje działanie. Wymaga to dyscypliny, która pomaga osiągać zaplanowane rezultaty i działać skutecznie bo to się liczy na rynku bardziej niż poprawność metodologiczna czy estetyka. Dyscyplina zarządzania to cztery przedstawione w książce etapy:

  • interpretacja otoczenia,
  • ustalanie granic firmy,
  • określanie celów i priorytetów,
  • podejmowanie decyzji o modelu biznesowym.

Nie wolno jednak zapominać o roli pasji, intuicji i marzeń, bo są one są firmie niezbędne, jak nigdy przedtem. Pasja jest źródłem innowacji i zmian każe sięgać w przyszłość, stawiać ambitne cele, przekraczać oczywiste granice, łamać kanony myślenia. Pasja buduje motywację i zaangażowanie, które nadają firmie sens istnienia, daje także menedżerom i pracownikom szansę na prawdziwe zaangażowanie i odrobinę zwyczajnej radości. Dopiero połączenie pasji i dyscypliny tworzy prawdziwie wygrywające strategie. Gdy firmy działają strategicznie, to obok świata skuteczności pojawia się w ich funkcjonowaniu świat  wartości, marzeń i nadziei. I to tworzy niezbędny mythos firmy i rynku opowieść nie tyle o skutecznej alokacji zasobów, ale o wielkich pasjach i dyscyplinie skutecznych strategii. I o nich jest ta książka.

Kup książkę Pasja i dyscyplina strategii. Audiobook

Opinie o książce - Pasja i dyscyplina strategii. Audiobook

Inne książki autora
Strategia organizacji. W poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej
Krzysztof Obłój0
Okładka ksiązki - Strategia organizacji. W poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej

Drugie wydanie książki "Strategia organizacji: w poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjne"j zawiera nowatorskie ujęcie problematyki strategii...

Strategia sukcesu firmy
Krzysztof Obłój0
Okładka ksiązki - Strategia sukcesu firmy

Kluczem do sukcesu jest strategia. Na czym ona polega i jak ją stworzyć na użytek własnej firmy? Odpowiedzi na te pytania znajdzie czytelnik w książce...

Reklamy