Projektowanie gier. Podstawy

Ocena: 0 (0 głosów)
Sprawdź, jak zrealizować Twoje najśmielsze marzenia w dziedzinie gier komputerowych!

Jak zaprojektować świat gry oraz postacie biorące w niej udział? Jak skonstruowany jest proces projektowania gry komputerowej? Jak zmierzyć grywalność gry? Według analityków wartość globalnego rynku gier komputerowych w 2012 roku ma wynieść 68 miliardów dolarów. Robi wrażenie? Jakby tego było mało, roczny wzrost szacowany jest na 10%! Dlatego warto walczyć o każdy procent czy promil tego tortu. Chętnych jest wielu, szanse ma kilku. W dawnych czasach liczył się pomysł, w dzisiejszych sprawa jest o wiele bardziej skomplikowana. Czynników, które decydują o powodzeniu lub porażce, jest zdecydowanie więcej: pomysł, wykonanie i promocja to tylko niektóre z nich. Najważniejszy jest jednak projekt! To on decyduje o tym, czy znajdziesz inwestorów, a Twoja wizja i marzenia zamienią się w namacalny, ceniony produkt na sklepowej półce.

Dzięki tej książce poznasz wszystkie aspekty związane z projektowaniem gier komputerowych. Dowiesz się, z czego powinien składać się dobry projekt, jak się do niego zabrać i jak go zrealizować. W trakcie lektury niejeden raz zadziwi Cię skomplikowanie i interdyscyplinarność tego procesu. Składa się on z wielu etapów, a na każdym z nich bardzo łatwo o błąd. Poznasz metody definiowania świata gry i jej bohaterów oraz określania ról, jakie gracze będą pełnili w Twoim wirtualnym świecie. Kolejnym, prawdopodobnie najważniejszym elementem, na który autor postara się zwrócić Twoją uwagę, jest grywalność - parametr o decydującym znaczeniu na skali sukcesu. To tylko niektóre tematy poruszane w tej unikatowej książce. Sprawdź spis treści i zobacz, jak szeroki znajdziesz tu zakres informacji!

Różnice między grami klasycznymi oraz wideo Etapy procesu projektowania Przygotowywanie koncepcji gry Definiowanie świata gry Rodzaje rozgrywek - kreatywne i ekspresywne Proces projektowania postaci Przygotowywanie fabuły i prowadzenie narracji w grze Rodzaje fabuł Projektowanie interfejsu użytkownika Wykorzystanie efektów dźwiękowych, projektowanie ścieżki dźwiękowej Grywalność Mechanika gier Metody wyważania gier Zasady projektowania poziomów Przegląd gatunków gier Poznaj świat projektantów gier komputerowych!

Informacje dodatkowe o Projektowanie gier. Podstawy:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2010-11-29
Kategoria: Poradniki
ISBN: 978-83-246-2781-3
Liczba stron: 800

więcej

Kup książkę Projektowanie gier. Podstawy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Projektowanie gier. Podstawy - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Paderborn
Remigiusz Mróz
Paderborn
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Zagraj ze mną miłość
Robert D. Fijałkowski ;
Zagraj ze mną miłość
Ktoś tak blisko
Wojciech Wolnicki (W. & W. Gregory)
Ktoś tak blisko
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
The Paper Dolls
Natalia Grzegrzółka
The Paper Dolls
Słowa wdzięczności
Anna H. Niemczynow
Słowa wdzięczności
Izabela i sześć zaginionych koron
Krzysztof P. Czyżewski
Izabela i sześć zaginionych koron
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy