Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem

Wydawnictwo: Placet
Data wydania: 2005
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 8385428984
Liczba stron: 928
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

Strategicznym zamiarem przyświecającym pisaniu tej książki było pogodzenie wiedzy teoretycznej, dotyczącej terminologii i pewnych wątków teoretyczno-poznawczych z oczekiwaniami praktyków, któ-rzy w jednym opracowaniu mogliby poznać całą stronę pragmatyczną PR, aplikacje wiedzy teoretycznej, czyli konkretne wzorce dotyczące możliwie wszystkich narzędzi i technik PR, a także zalecenia i ostrzeżenia przed błędami.Książka próbuje odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące podstawowej sfery pojęciowej, śledzi historyczne wykształcenie się współczesnego PR, umiejscawia PR wśród innych działalności komu-nikacyjnych organizacji, wskazuje na uniwersalne, ponadczasowe cele PR oraz cele realizowane w konkretnej działalności (głównie przed-siębiorstw), uwypukla motywy współczesnych przedsiębiorstw do szczególnego zainteresowania się PR, a nawet przesuwania zainteresowań z reklamy ku PR, a także inspiracje wynikające z narastającej złożoności i dynamiki otoczenia organizacji.

Kup książkę Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem

Opinie o książce - Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem

Inne książki autora
Piszę akademicką pracę promocyjną licencjacką magisterską doktorską
Wojcik Krystyna0
Okładka ksiązki - Piszę akademicką pracę promocyjną licencjacką magisterską doktorską

Dla kogo przeznaczona jest ta książka? Najkrótsza odpowiedź powinna brzmieć: dla utorów, którzy w toku przygotowania pracy nie chcą przeżywać niepotrzebnego...

Reklamy