Ok豉dka ksi捫ki - Sztuka kochania klienta - dla szefa i dla zwyk造ch ludzi

Sztuka kochania klienta - dla szefa i dla zwyk造ch ludzi

Wydawnictwo: CeDeWu
Data wydania: 2007
Kategoria: Inne
ISBN: 83-60089-58-3
Liczba stron: 176
Doda/a ksi捫k: Autor X

Ocena: 0 (0 g這s闚)

Sztuka kochania klienta - dla szefa i dla zwyk造ch ludzi m闚i o praktyce zarz康zania firm. Niewiele tu teorii, wiele natomiast przyk豉d闚 z praktyki, troch z這郵iwo軼i, troch 瘸rt闚 i du穎 wskaz闚ek praktycznych. To ksi捫ka dla tych, kt鏎ych celem jest biznes skuteczny, etyczny i efektywny pod wzgl璠em koszt闚, kt鏎zy ci篹ko pracuj na mark swojej firmy, a nie tylko na zdobycie certyfikatu jako軼i i kt鏎ym zale篡, by klienci i pracownicy stali si tej firmy ambasadorami.

Kup ksi捫k Sztuka kochania klienta - dla szefa i dla zwyk造ch ludzi

Opinie o ksi捫ce - Sztuka kochania klienta - dla szefa i dla zwyk造ch ludzi

Recenzje miesi帷a
Drogowskazy
Wiktor Osiaty雟ki
Ok豉dka ksi捫ki - Drogowskazy
Zadry
Dominik Rutkowski
Ok豉dka ksi捫ki - Zadry
安iat kupek
Terry Pratchett
Ok豉dka ksi捫ki - 安iat kupek
Eko鈍irek. Bajka ekologiczna
Katarzyna Terechowicz
Ok豉dka ksi捫ki - Eko鈍irek. Bajka ekologiczna
Poka wszystkie recenzje
Reklamy