Tydzień w Londynie. Angielski dla podróżujących

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2015-10-02
Kategoria: Języki obce
ISBN: 9788375615388
Liczba stron: 120
Dodał/a książkę: elibri

Ocena: 0 (0 głosów)

Wybierasz się do Wielkiej Brytanii lub innego kraju anglojęzycznego? Udaj się z autorkami do Londynu, aby w 7 dni poćwiczyć w tym fascynującym mieście swój angielski. Książka składa się z  7 tematycznych lekcji (podróż samolotem i pociągiem, zwiedzanie miasta i komunikacja miejska, spożywanie posiłków, kupowanie pamiątek, uliczne szyldy i napisy). Ta książka to także 7 atrakcyjnie przygotowanych lekcji ważnych zagadnień angielskiej gramatyki. Każda część zawiera ćwiczenia z kluczem. Do tego CD z nagraniami tekstów przez lektora Brytyjczyka i to w dwóch wersjach - bardzo wolnej oraz w normalnym tempie. No i dziesiątki kolorowych zdjęć! Poziom A2-B1.

Agnieszka Drummer to tłumaczka i lektorka języka niemieckiego, autorka nowatorskiej metody nauczania języków obcych oraz bestsellerowych podręczników. Od 25 lat mieszka w Niemczech z dłuższą przerwą na pobyt w Londynie. Uczy Polaków języków obcych przez internet. 

Beata Williamson to anglistka, nauczycielka i lektorka języka angielskiego, od wielu lat mieszka w Londynie.

Kup książkę Tydzień w Londynie. Angielski dla podróżujących

Opinie o książce - Tydzień w Londynie. Angielski dla podróżujących

Inne książki autora
144 najczęściej używane angielskie czasowniki. Na skróty do znajomości angielskiego
Beata Williamson0
Okładka ksiązki - 144 najczęściej używane angielskie czasowniki. Na skróty do znajomości angielskiego

Język angielski Poziom B2-C1 Czasowniki są duszą języka. Także angielskiego. KAŻDE angielskie zdanie zawiera co najmniej jeden czasownik. Co...

144 najczęściej używane angielskie czasowniki. Na skróty do znajomości angielskiego
Beata Williamson0
Okładka ksiązki - 144 najczęściej używane angielskie czasowniki. Na skróty do znajomości angielskiego

Po Codziennikach oraz Nowoczesnej korespondencji biznesowej to jest kolejna para książek językowych A. Drummer i B. Williamson. Koncepcję książki autorki...

Reklamy