Okładka książki - Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat

Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2007
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 978-83-246-1041-9
Liczba stron: 288
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

Przepis na wyborny napój o smaku zysku, powodzenia i satysfakcji Witaj w królewskiej kuchni Marka Joynera. Nie musisz być wprawnym kucharzem swojego biznesu ani szefem restauracji serwującej od lat niekoniecznie spożywcze produkty na kilkunastu rynkach. Wystarczy otwarty umysł, chęć nauki oraz: szczypta kreatywności, dwie łyżki wyciągu z pasji, porcja trwałych relacji z klientem, pół szklanki poufnych informacji, by przygotować skuteczny eliksir sukcesu, przyjemnie łechcący podniebienia bez względu na branżę, w której działasz. W swojej pierwszej książce, noszącej tytuł "Oferta nie do odrzucenia", Mark Joyner pokazał specom od marketingu i handlu oraz biznesmenom, jak przygotować ofertę, której żadna rozsądna osoba nie byłaby w stanie odrzucić. Jednak faktycznie oferta taka jest tylko pierwszym z elementów przepisu na uzyskanie trwałego sukcesu w sprzedaży. Pozostałe jego elementy autor odkrywa w książce "Wielka Formuła…" "Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat" zaczyna się w miejscu, w którym autor zakończył "Ofertę nie do odrzucenia" -- wychodzi od oferty nie do przebicia, która jedynie czeka, by coś z nią dalej zrobić. Druga część koncepcji Joynera pokazuje, w jaki sposób można zaprezentować tę ofertę klientom, sprzedać, a następnie sprzedać ponownie. Niezwykła "Wielka Formuła" jest skuteczna, ponieważ podkreśla prostotę i koncentruje się wyłącznie na tych aspektach i działaniach, które przynoszą wymierne rezultaty. Sposób na wyśmienity sukces nigdy nie jest skomplikowany: Odszukaj spragnione masy. Zaspokój ich pragnienie. Zaoferuj kolejną porcję napoju, którym wciąż będą się chciały delektować oraz dzielić z innymi.

Kup książkę Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat

Opinie o książce - Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat

Inne książki autora
Prosta droga do celu. Simpleology
Mark Joyner0
Okładka ksiązki - Prosta droga do celu. Simpleology

Sukces jest prosty do osiągnięcia i naukowo odtwarzalny, jeśli znasz 5 jego Praw. "Prosta droga do celu. Simpleology" dowodzi, że sukces i szczęście...

Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?
Mark Joyner0
Okładka ksiązki - Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?

Przegląd najskuteczniejszych sloganów i ofert handlowych w historii Jak zmienić dobry produkt w coś, bez czego nie da się żyć? Jak uzyskać za darmo...

Recenzje miesiąca
Drogowskazy
Wiktor Osiatyński
Okładka książki - Drogowskazy
Zadry
Dominik Rutkowski
Okładka książki - Zadry
Świat kupek
Terry Pratchett
Okładka książki - Świat kupek
Ekoświrek. Bajka ekologiczna
Katarzyna Terechowicz
Okładka książki - Ekoświrek. Bajka ekologiczna
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy