Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2011-09-09
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 978-83-246-3334-0
Liczba stron: 216
Dodał/a książkę: Justyna Gul

Ocena: 4.5 (2 głosów)

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.

Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:

  • Silna marka
  • Strategia komunikacji marki
  • Identyfikacja wizualna
  • Nowy marketing
  • Case studies

Kup książkę Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki

Polecana recenzja

Avatar użytkownika - justa21
justa21
Przeczytane:,
Marka rozkodowanaPodstawowym celem budowania marki jest zakodowanie w świadomości pożądanego wizerunku firmy czy też jej produktu lub usługi. Najpopularniejsze marki mają zwykle proste przesłanie, które dzięki przemyślanej i starannie zaplanowanej strategii pozostaje w pamięci konsumentów na lata. Najlepsze z nich swój sukces opierają na charakterystycznych cechach, wyjątkowych właściwościach, odpowiednio przez specjalistów wyeksponowanych. Jak jednak uniknąć błędów popełnianych przy budowaniu marki, jak podkreślić unikatowe korzyści płynące z nabycia naszego produktu czy usługi?Sekrety marki (a właściwie jej zakamarki) odsłoni przed nami Paweł Tkaczyk, specjalista od nowoczesnego marketingu i brandingu, współpracujący z wieloma czasopismami branżowymi. Autor wprowadzi nas w arkana sztuki budowania przemyślanej strategii marki, która przełoży się nie tylko na wzrost rozpoznawalności, ale i na wysokość sprzedaży. Tkaczyk operuje językiem korzyści - wskazuje, co osiągniemy, stosując się do prostych zasad, których część tkwiła gdzieś w naszej świadomości, choć ich nie wdrażaliśmy w życie, a także tych, o których nie wiedzieliśmy. Głównym atutem książki jest to, że autor unika oględnego pisania o temacie czy nudnej teorii, nie mającej niekiedy odzwierciedlenia w rzeczywistości. „Zakamarki marki” są praktyczną książką napisaną przez praktyka marketingu ...
(czytaj dalej)

Opinie o książce - Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki

Avatar użytkownika - slk
slk
Przeczytane:2011-11-24, Ocena: 5, Przeczytałem, Moje ebooki,
Niezbędnik wiedzy o budowaniu marki - bardzo konkretny, bardzo użyteczny, bardzo przystępnie napisany. Lektura obowiązkowa dla każdego człowieka branży.
Link do opinii
Avatar użytkownika - Olena
Olena
Przeczytane:2017-10-22, Ocena: 4, Przeczytałam, 52 książki - 2017,
Inne książki autora
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
Paweł Tkaczyk0
Okładka ksiązki - Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Fragment "Zakamarki marki" - czyta Paweł Tkaczyk Zero teorii Sama praktyka Polski autor w polskich realiach Najbardziej aktualna wiedza Marka...

Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń
Paweł Tkaczyk0
Okładka ksiązki - Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń

Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz...

Reklamy