Zakupy w przedsiębiorstwie. Negocjacje, procedury i umowy z dostawcami

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2016-09-23
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788375616156
Liczba stron: 220
Dodał/a książkę: elibri

Ocena: 0 (0 głosów)

Sprawne stworzenie skutecznych procedur zakupowych to jeden z największych problemów w przedsiębiorstwach, które wdrażają nowe systemy ograniczania poziomu zapasów i redukcji kosztów. Powodzenie takich działań może zapewnić jedynie dostawca, na którego można liczyć w zakresie jakości, terminu dostawy i rozsądnego poziomu ceny.

I tu pojawia się problem-jak znaleźć właściwego dostawcę i rozwinąć efektywną współpracę.

We współczesnych przedsiębiorstwach nadal pojawia się problem sprawnego połączenia działań z zakresu logistyki zaopatrzenia, w tym-w szczególności-zarządzania informacją, siecią zaopatrzenia, zapasami czy kwalifikowaniem i oceną dostawców-a typową- realizowaną od lat działalnością kupiecką. To kupiec realizuje podstawowe funkcje zaopatrzeniowe, polegające na znalezieniu dostawcy, przeprowadzeniu z nim negocjacji zakupowych, zawarciu umowy ramowej lub na pojedynczy zakup, niejednokrotnie zorganizowaniu transportu, rozliczeniu zrealizowanej transakcji i ewentualnie- dochodzeniu reklamacji.

,,Zakupy w przedsiębiorstwie" to praktyczny poradnik dla kupujących:

- jak kupić korzystnie, z odpowiednim terminem dostawy, produkt właściwej jakości?

- jak sprawić, żeby z trudem zdobyty, dobry dostawca, stał się lojalnym kontrahentem

i wartościowym partnerem biznesowym?

Kup książkę Zakupy w przedsiębiorstwie. Negocjacje, procedury i umowy z dostawcami

Opinie o książce - Zakupy w przedsiębiorstwie. Negocjacje, procedury i umowy z dostawcami

Inne książki autora
Public Relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość
Wojciech Budzyński0
Okładka ksiązki - Public Relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość

PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem...

Transport w przedsiębiorstwie. Logistyka, spedycja, reklamacje
Wojciech Budzyński0
Okładka ksiązki - Transport w przedsiębiorstwie. Logistyka, spedycja, reklamacje

To praktyczna i narzędziowa książka adresowana do specjalistów i me-nedżerów odpowiedzialnych w firmach za wszelkie aspekty krajowego oraz międzynarodowego...

Reklamy