Zaryzykuj - zrób to!

Wydawnictwo: Natalis
Data wydania: 2006
Kategoria: Biografie, wspomnienia, listy
ISBN: 83-60326-09-6
Liczba stron: 120
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 6 (1 głosów)

Dla mieszkańców krajów anglojęzycznych "Virgin" to jedna z najbardziej godnych zaufania marek, symbol sukcesu i żywy dowód na to, że "chcieć to móc". Virgin to: marka rozpoznawana przez 100% badanych w Wielkiej Brytanii, 96% w Australii i 56% w USA, numer 1 wśród marek, które będą reprezentować Wielką Brytanię w przyszłości, numer 1 wśród marek najbardziej poważanych wśród mężczyzn, instytucja, którą społeczeństwo darzy większym zaufaniem niż Bank Anglii, ponad 200 firm zarządzanych przez jednego człowieka. Twórcą potęgi Virgin i jej synonimem jest Richard Branson - jeden z najbardziej fascynujących przedsiębiorców świata, poszukiwacz przygód i łowca rekordów, miłośnik lotów balonem, uhonorowany tytułem szlacheckim za zasługi dla rozwoju brytyjskiej przedsiębiorczości.

Kup książkę Zaryzykuj - zrób to!

Opinie o książce - Zaryzykuj - zrób to!

Avatar użytkownika - Booko24
Booko24
Przeczytane:2014-01-26, Ocena: 6, Przeczytałem, 52 książki 2014, Mam,
Może i książki tego typu są nieco przereklamowane, ostatnimi czasy wiele jest takich poradników (jak żyć lepiej?), ale w dużej liczbie są napisane przez ludzi, którzy zarabiają na tym, że piszą jak żyć lepiej. Branson w przeciwieństwie do nich może podeprzeć się ogromną ilością realizowanych projektów, z których to właśnie czerpie doświadczenie. Zdecydowanie polecam książkę, bo daje kopa :) A nawet jeśli sięnie uda to polecam kierować się po prostu tytułem książki ,,Zaryzykuj - Zrób to!".
Link do opinii
Inne książki autora
Kroki w nieznane - Autobiografia
Richard Branson0
Okładka ksiązki - Kroki w nieznane - Autobiografia

Richard Branson - angielski przedsiębiorca, twórca jednej z najlepiej rozpoznawanych marek na świecie - Virgin, to postać niezwykła. Jest nie tylko utalentowanym...

Biznes do góry nogami wywrócony
Richard Branson0
Okładka ksiązki - Biznes do góry nogami wywrócony

To nie jest, tak po prostu, kolejna książka o biznesie. To rzecz o tym, jak na lepsze zmieniać świat. W tym swoistym manifeście naszych czasów Branson...

Reklamy