"Granice..." w rankingu stat.pl

Autor: slk
News - 7 maja 2007 roku wortal literacki Granice.pl prześcignął w rankingu profesjonalnych statystyk stat24.pl witrynę Internetowego Imprerium Książki. Czekaliśmy na to od roku, odkąd po raz pierwszy znaleźliśmy się w owym rankingu. Dziś możemy odtrąbić ogromny sukces w wielkiej batalii o "rząd dusz". 4 miejsce w kategorii "Literatura / książki" (KLIKNIJ) i automatycznie status najczęściej odwiedzanego wortalu literackiego w polskim internecie. Graliśmy czysto. Nie kopiowaliśmy treści recenzji publikowanych przez konkurencję, nie próbowaliśmy hackować ich strony internetowej (www.iik.pl). Chcieliśmy wygrać uczciwie - pragnęliśmy, by internauci odwiedzający obie witryny sami wybrali, która z nich bardziej odpowiada ich wymaganiom, która jest bardziej czytelna, a zarazem - dynamiczna, która prezentuje więcej treści. Chcieliśmy, by internauci wybrali po prostu witrynę lepszą. To, oczywiście, nie koniec. Czeka na nas pierwsze miejsce w swojej kategorii i praca nad wysoką pozycją w kategorii "Kultura / Sztuka". Co będzie trudne - Gilgia.pl dominuje, a jej pozycja jest właściwie nie do zachwiania. Nam jednak pozostaje nadal rozwijać nasz wortal, sukcesywnie zwiększać ilość materiałów, organizować kolejne konkursy, pracować nad nowymi możliwościami aktywności użytkowników w witrynie - a reszta sama przyjdzie. Ostatnią spośród nowości jest możliwość prowadzenia własnego blogu w naszym wortalu. Wkrótce system prowadzenia blogu zostanie udoskonalony i uzupełniony. A następnie czekają nas kolejne wyzwania. Dziękujemy internautom, którzy pozostają wierni naszej witrynie, liczymy na dalsze wsparcie poprzez regularne odwiedzanie wortalu granice.pl Pracujemy dla Was, bez Was nasza praca zwyczajnie nie ma sensu. Cieszymy się, że możemy wspólnie zgłębiać tajniki rynku wydawniczego w Polsce. Cieszymy się, że możemy pomagać dokonywać wyborów czytelniczych czy filmowych. Obiecujemy - będzie jeszcze lepiej. Choć nikt - nawet redakcja - nie wie jeszcze, jak to osiągniemy.

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Reklamy