Słodki zapach brzoskwiń

Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 2012-01-01
Kategoria: Literatura piękna
ISBN: 9788324017249
Liczba stron: 304
Dodał/a książkę: violabu

Ocena: 4.14 (7 głosów)

Na okładce "Słodkiego zapachu brzoskwiń" czytam: "Bestseller New York Timesa". Czyżby? Jak to możliwe?! Książka do połowy jest wprowadzeniem w temat, opisuje zwyczajne życie czterech samotnych 30-latków. W nudny sposób. Rozkręca się dopiero później. Ksiązka zawiera co prawda tajemnicę sprzed lat - "trupa w szafie", a właściwie jego kości, jednak od samego początku można się domyśleć, czyje one są, o dużo wcześniej zanim odpowiedź pojawi się w treści. Autorka Sarah Addison Allen nie zaskakuje ani nie zachwyca. Denerwuje, że relacje w parach toczą się schematem charakterystycznym dla "harlekinów". Jedyne, co wyszło autorce to dialogi, które dokładnie ukazują początki związków, kiedy każde wypowiedziane słowo jest istotne, tak jak i każde nie wypowiedziane; gdy ludzie uczą się dopiero wzajemnego rozumienia się. Takich rozmów jest niedostatecznie mało. Przed oceną 1 ratuje tę pozycję przesłanie o istnieniu prawdziwej przyjaźni, którą należy pielęgnować oraz o konieczności pozostawania sobą, a nie grania kogoś, kogo oczekuje otoczenie. Jeśli trafi się Wam w ręce pozycja "Słodki zapach brzoskwiń" - można przeczytać, jednak nic się nie straci, jeśli nie spotka się z nią na drodze życia. Nie jest to literatura wysokich lotów. P.S. Okładka w romantycznym zwiewnym stylu jest bardzo myląca.

Kup książkę Słodki zapach brzoskwiń

Zobacz opinie o książce Słodki zapach brzoskwiń
Inne książki autora
Słodki świat Julii
Sarah Addison Allen0
Okładka ksiązki - Słodki świat Julii

Julia zawsze zostawia szeroko otwarte okna, kiedy piecze ciasta. Słodkim aromatem wypieków stara się zagłuszyć cierpkie wspomnienie nieszczęśliwej miłości...

Królowa Słodyczy
Sarah Addison Allen0
Okładka ksiązki - Królowa Słodyczy

Sympatyczna, doprawiona szczyptą magii, opowieść z życia mieszkańców pewnego miasteczka. Okrąglutka Josey stroni od ludzi i ma słabość do słodyczy, które...

Reklamy