3. fragment książki "Rok 2018"

Autor: ksenagos
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

 

 Kolejne rozdziały:   www.miejsce-akcji.pl  Autorka książki: Iwona DS

 

[1] Świadomy Kryzys (CCML z ang. Conscious Crisis in Married Life) okres w czasie trwania małżeństwa w którym para decyduje zgodnie, że ma wątpliwości co do słuszności decyzji o małżeństwie, daje sobie pozwolenie na wkroczenie do związku osób trzecich w celu pobudzenia pożycia oraz zawiadamia bank, że od tej pory raty za nieruchomość spłacane będą w obrębie odrębności każdego z partnerów. Wszystko to ma na celu uniknięcie Nieświadomego Kryzysu czyli kryzysu poza kontrolą (BCC z ang. Beyond Control Crisis)

[2] Kraje Kontrolingu – zachodnie kraje Unii Europejskiej takie jak: Bruksela, Niderlandy, mająca na celu wdrażanie nowych norm społecznych a następnie comiesięcznego kontrolingu z zakresu ich przestrzegania pod karą koniecznego dyscyplinowania perswazyjnego.

[3] „mężczyzna/kobieta na sto” ten termin pojawił się wraz z oficjalnym terminem płci na zero, na trzydzieści, pięćdziesiąt osiemdziesiąt i dziewięćdziesiąt. To znaczy, że człowiek ma prawo określić w ilu procentach identyfikuje się z płcią, z którą się narodził. Termin „na sto” jest nieoficjalny. Nigdy go nie wprowadzono, by nie urażać grup, które zidentyfikowały się na mniej niż sto, w ramach programu „Większe prawa dla mniejszości”.

 

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
ksenagos
Użytkownik - ksenagos

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2014-10-20 17:13:58