404NOTFOUND - Rozdział 9

Autor: shatti
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Owszem, miała zmarszczki, ale to mu nie przeszkadzało. Chłopak nie był w stanie opisać większości uczuć. Mimo to odczuł słowa brata bardzo głęboko.

Westchnął. Jego "mały braciszek" - altruista, bierze na siebie smutek świata.

Długo patrzył na Krystiana. Gdy odezwał się w końcu, jego głos był ciężki i zachrypnięty.

- Nie zrobię tego.

- Obiecujesz?

Oczy Dana nagle zaczęły go szczypać. Tak wyglądał płacz bez łez, czy też kara za grzechy?

- Obiecuję. Brat... nie mów mamie...?

- Sam powiesz?

Chłopaka przeszedł dreszcze. Odwrócił się.

- Nie. Nie chcę widzieć smutku na jej twarzy.

- Ja również.

Nastolatek skinął głową i wyszedł.



Wieczorem, gdy mama weszła do jego pokoju z kolacją, poprosił, żeby z nim posiedziała. Kobieta zdziwiła się i stwierdziła, iż nie ma czasu; zaproponowała inną godzinę. Ale nie przyszła - zmęczona pracą zasnęła w fotelu, gdy na chwilę usiadła.

 

// przyp. aut. Wybaczcie. Szkola. //

Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
shatti
Użytkownik - shatti

O sobie samym: Napisz, a się dowiesz? Oczywiście pod warunkiem, że mnie zainteresujesz. Przyjaciele twierdzą, że jestem wierna i lojalna, zabawna, dziwna, ciekawa. ~ ♥ desu.
Ostatnio widziany: 2020-01-01 14:46:31