Bałagan damsko-męski: Czatman (18+)

Autor: martatrzasi
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

- Może innym razem kochanie, dobranoc – tradycyjny cmoczek w czółko i już śpi jak dzieciaczek. Ach ten twój Misiaczek.

            W nocy dowiedziałaś się jedynie, że jakiś projekt, jakieś poprawki i jutro też wróci później.

- A i zrób coś z tymi sińcami pod oczami, są wyjątkowo nie twarzowe, no pa, całuski – rzucił w progu na odchodne.

- A kanapki? – cicho jęknęłaś do zatrzaskujących się drzwi frontowych.

– Zrobiłam ci chlebek, chlebek zrobiłam, mamusi…, nie mój…, to jest… - a nieważne i tak już poszedł sobie.

            Siedemnasta, nie ma go. Osiemnasta - komórka milczy. Pół godziny później również milczy. Obiad masz, koszule poprasowane, powtórka „ m jak love” obejrzana. Co tu robić? A może tak na chwilunie…

            Jagódka. Kod. Ładuje.

Pierwszy odezwał się Degenerat49.

- co porabiasz?

- nudzę się

- sama

- tak

- co masz na sobie?

- szare dresy i siedzę pod niebieskim kocem z polaru

- ale pod dresami masz jakieś majteczki?

- tak, nie inaczej, takie szare do kolan, ciepłe, polecam

- a to lipa

Rozmowa zakończona. Powód nieznany.

DamRozkosz_Jej pisze:

- nie przeszkadzam?

- skądże

- jak wyglądasz?

- ładna jestem

- a cos więcej?

- piękna

- a jakie masz włosy?

- czyste, zadbane, umyte i wyprostowane, bywają lśniące

Użytkownik zakończył rozmowę.

- A temu co? – krzywisz się do monitora. Już masz kończyć, ale zaprosił cię Dyskretnej_szukam.

- jak mija wieczór?

- fascynująco, kolejny odcinek „m jak love” przede mną, wieczór pełen przygód i wrażeń, dlatego właśnie postanowiłam tutaj zajrzeć, a jak mija twój wieczór?

- hahaha punkt dla ciebie

- (buźka)

- maciek jestem

- jagoda

- to który z Mostowiaków ci się podoba?

- obaj, a tobie?

- wolę kobiety, Baśka jest niczego sobie

- nie wiesz co tracisz

- wiesz, pozostanę przy kobietach, o Lucka bić się nie będziemy

- hahaha, szukasz kogoś?

- tak, a Ty?

- tak zajrzałam z ciekawości, masz żonę?

- mam

- szukasz kochanki?

- kogoś z kim mógłbym przeżyć przygodę, wiesz u mnie monotonia, ciągle to samo…

 

I tak Dyskretnej_szukam otworzył się przed Jagódką.

- Po ślubie to jest game over – mówił – potrzebuję dreszczyku emocji, czegoś nowego, ale wiesz, żeby były motyle w brzuchu…, trzeba się lepiej poznać, bo i seks wtedy jest lepszy, taki bardziej odważny, a ty zdradziłaś już kogoś?

Dyskretnej_szukam wydał jej się miłym człowiekiem. Żartowali dobrą godzinę. Na koniec poprosił o jakiś kontakt.

„Matko, myśl, myśl, maila mam z nazwiskiem, jeszcze się wyda i wstyd będzie. Nic, założę nowego!”- jak pomyślałaś, tak zrobiłaś.

jagodka26@poczta.pl , poszło. Może napisze?

Klucz w drzwiach się przekręcił. Misiek wrócił. Pora zejść na ziemię.

- Jak dzień minął, kochanie?

            Źle minął. Źle. Mnóstwo pracy, dużo nowej pracy, jeszcze więcej poprawek, a i te wyobraź sobie poprawki wczorajsze, to nic w porównaniu z tymi nowymi. Trzeba nowe nanieść. Trzeba dzisiaj. Całą noc będzie siedział i ba, może i ranek!

- To dobranoc Misiu – cmoczek i idziesz do sypialni, ale nie sama. Masz nowego przyjaciela. Laptop się nazywa.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
martatrzasi
Użytkownik - martatrzasi

O sobie samym: Napisz kilka słów o sobie
Ostatnio widziany: 2020-11-27 13:23:42