cd opowiadania pt: "Nieśmiertelna namiętność"

Autor: ffiona902
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Zdenerwowany podążył za wzywającym go głosem. Otworzył drzwi do wielkiej sypialni, gdzie na ogromnym łożu leżała jego matka.

-        Wzywałaś mnie. – powiedział i podszedł do niej.

Ująwszy jej dłoń usiadł obok niej.

-        Chciałam porozmawiać o tej dziewczynie. – odparła sucho.

-        Domyśliłem się. – powiedział z niekrytym niesmakiem.

-        Wiesz, że to, co robisz jest niebezpieczne?

-        Ona nie skrzywdziłaby nawet muchy. – dopiero gdy wypowiedział te słowa, uwierzył w ich prawdziwość.

-        Nie martwię się o ciebie, tylko o nią. To dobra dziewczyna. Obudziła w tobie uczucia, których nigdy bym się po tobie nie spodziewała. Zawsze chciałam to u ciebie zobaczyć. Jak się zmieniasz. Z potwora w łagodnego,  dobrego człowieka. Już myślałam, że nigdy to nie nastąpi. I wystarczyła jedna dziewczyna. Czuję jej dobro i dlatego nie chcę, żeby stało jej się coś złego. Poza tym Mercedes to moja przyjaciółka. Gdyby coś stało się jej podopiecznej, mielibyśmy poważne kłopoty.

-        To nie jest zwykła dziewczyna. – zaprotestował. -  Jest w niej coś, czego nie miały kobiety, z którymi byłem. Jest taka…

-        Czysta? – dokończyła wampirzyca.

-        Dokładnie. Nie wiem, jak to opisać. Dziwnie się przy niej czuję. Tak, jakby moje serce znowu zabiło.

-        Zakochałeś się. – powiedziała bez wahania Sharon.

Drake spojrzał na nią zaskoczony. Dopiero słysząc to w słowach matki, która rozumiała te uczucia bardziej, niż ktokolwiek inny, wiedział, że to prawda.

-        Niestety ona trzyma mnie na dystans. Zupełnie, jakby wiedziała, czym jestem. – Drake roześmiał się gorzko.

-        A czego się spodziewałeś? Że rzuci ci się na szyję pierwszego dnia? Ona nic o tobie nie wie. Poza tym chyba nie myślałeś, że uda ci się zaciągnąć ją do łóżka. Nic z tego. Ona nie należy do tego typu dziewczyn.

-        Wiem, że jest dziewicą i dlatego nie chcę robić niczego wbrew jej woli. Chcę jej pomóc, ale ona dziwnie się zachowuje. Jej przyjaciółki mówiły, że zawsze reaguje paniką, gdy ma styczność z mężczyzną.

-        I nie domyśliłeś się, o co może chodzić? Wy, faceci widzicie tylko czubek własnego nosa.

-        A ty? Ty wiesz, co ją spotkało? – zapytał Drake ignorując nieprzyjemne komentarze Sharon.

Kobieta kiwnęła potwierdzając.

-        Wiem, co dzieje się w jej głowie. – powiedział. – Ona cierpi. I to bardzo. Spotkało ją coś tak strasznego, że nie może o tym zapomnieć. Ciągle o tym myśli i choć wie, że to sprawia jej jeszcze większy ból, na nowo odtwarza ten okropny obraz.

-        Możesz mi to pokazać? – zapytał Drake.

-        Jesteś pewien, że tego chcesz?

-        Tylko w ten sposób dowiem się, co tak bardzo zniszczyło jej życie.

-        Nie sądzisz, że powinieneś teraz zajmować się czymś innym? – zapytała nagle Sharon.

Drake doskonale wiedział, co miała na myśli. W tej chwili wszystkie wampiry przygotowywały się do wielkiej wojny z Mrocznym Panem.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
ffiona902
Użytkownik - ffiona902

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2014-12-01 20:14:47