Mroczny stróż- Rozdział 2

Autor: naina93
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

stały lekko uchylone, Para rozmawiała zniżonym głosem niemalże szeptem, ale i tak Klara wszystko usłyszała.
- Co się stało?- spytała dziewczyna.
- Dostałem baty od Pana- odparł starzec.
- Za co?
- Za brak szacunku do tej dziewki.
- Bardzo cię obił, tatku?
- 10 batów. Nie pierwszyzna to, przeżyję.
- Jak tylko skończę tutaj i zaprowadzę panienkę na kolację, opatrzę ci rany.
- Dziękuję, skarbie.
Mężczyzna ucałował córkę w czoło i odszedł, a ta wróciła do pokoju. Podała Klarze czystą bieliznę i pomogła założyć jej gorset.
- Przeproś swojego tatę w moim imieniu i powiedz mu, że mi bardzo przykro z tego powodu- powiedziała Klara.
- O czym panienka... Słyszałaś?
- Tak... Czy książę często was bije?
- Tylko wtedy, gdy zawinimy i karze bardzo surowo. Przeważnie są to baty, ale czasem, gdy Pan ma wyjątkowo zły humor, po serii batów każe zamykać nas w lochu na kilka dni o wodzie i chlebie lub samej tylko wodzie.
Służąca wzięła sukienkę i poczęła zakładać ją na Klarę.
- Toż to potwór, nie człowiek! Czemu nie odejdziecie?
- Nie możemy, to nasz Pan. A i gdzie my byśmy znaleźli pracę? Potrafimy jedynie służyć.
- Porozmawiam z nim, może mnie wysłucha.
- Nie rób tego. Nasz Pan taki już jest i się nie zmieni. Nic na to nie poradzimy... Gotowe.
Klara była już ubrana. Wyglądała prześlicznie.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
naina93
Użytkownik - naina93

O sobie samym: Jestem ogromną fanką "Upiora w Operze" w każdej postaci. Ludzie mówią,że mam talent do rysowania i pisania. To drugie możecie sprawdzić sami, ponieważ umieściłam tu mój fanfic pt. "Upiór w operze". Moim wielkim marzeniem jest wyjazd do Indii i odwiedziny w Operze Garnier.
Ostatnio widziany: 2012-07-01 16:38:43