Ochy…! Achy…! Prawdziwe / udawane…?

Autor: Leila
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

 

***

Gdy opowiadałam nieznajomej kobiecie o moim pożyciu małżeńskim ze wstydu dostałam wypieków. Jestem z natury nieśmiała, dlatego wydawało mi się, że z Markiem uskuteczniamy ekstremalnie wyuzdane ewolucje. Nic bardziej mylnego. W ogóle nie wiedziałam, że tak ludzie się „bawią”…! Seks w trójkącie, masturbacja, różnego rodzaju zabawki i gadżety, zamiana partnerów, wiązanie, bicie, przebieranki, odgrywanie ról… Do tego wszelkiej maści fetysze, zboczenia i dewiacje.

Ten wieczór dziewczyny zachowają w pamięci na długo. Rozmowa, wymiana poglądów oraz spostrzeżeń skłoniła je nie tylko do refleksji, ale również do zastanowienia się nad własnym życiem, dokonanymi wyborami i drogą, którą dotychczas kroczyły. Obydwie wyciągnęły wnioski i postanowiły coś zmienić.  Żywiołowa Elwira otworzyła swoje serce na ewentualną miłość, bliskość, więź i stabilizacje, a delikatna Kasia zapragnęła realizacji niespełnionych grzesznych fantazji.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Leila
Użytkownik - Leila

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2021-02-07 21:36:18