OGRODNICZKA. Gra wstepna.

Autor: kkodik
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

- a co to , to – to? – patrzył i zastanawiał się , choć proces myślowy nie był zbyt łatwy ,zastanawiał się co się kryję w pudełku z tą dziwną twarzą.

Ogrodniczka w końcu dopięła swego. Chipsy znalazły się w miseczce. Skutecznie wymieszała obydwa smaki i tanecznie  wkroczyła do komnaty w której Kniaź czuł się już jak Panisko.

Z uśmiechem i tradycyjnym już piruetem postawiła miskę na ławie i wróciła po afrodyzjak.

Kandydat głodny po długiej podróży od razu wyszarpał kilka plasterków chipsów nie czekając aż Panna dosiądzie się do towarzystwa.

Afrodyzjak zaparzony  postawiła na stoliczku i sama przysiadła się dość blisko Panicza i  z uśmiechem podała kubeczek. Nawet dmuchnęła w płyn by Kandydat nie poparzył sobie czerwonych jak malina ust.

- Smacznego-  ,szepnęła  urzekającym głosem przybliżając niby to przypadkiem swój aparat gębowo – akustyczny do uszu Chłopca , w  których aż wystające włoski z małżowin i trąbki Eustachiusza wyprostowały się słysząc takie – smacznego – i czując  podmuch ciepłego oddechu Ogrodniczki. 

Kubeczek powoli przechylał się a afrodyzjak powoli spływał w jego gardziel. Ogrodniczka kątem oka śledziła cały proces przełyku . Ile było w tym harmonii i piękna . Była urzeczona Kniaziem.

Po pierwszym łyku beknął .

- ha , ha , ha , hi , hi , hi , ho , ho , ho – we dwoje parsknęli śmiechem. Jaki urokliwy. Panicz.

- może chipsa? Zapytała pewnym głosem

- no – odrzekł potwierdzająco.

Ogrodniczka wzięła z miseczki chipsa i podała mu do ust. Kawałek ziemniaczanej struktury powoli znikał za zębami przednimi , aż trzonowce dopadły go i miażdżyły. Dźwięk chrupotania chipsa rozlegał się o komnacie.

Ogrodniczka była zafascynowana. I gotowa na wszystko.

- gdzie ja to mam , gdzie ja to schowałam. W torebce?
Zastanawiała się gdzie schowała akcesoria z punktu aptecznego , które miały posłużyć jako zabezpieczenie ewentualnego powiększenia mieszkańców królestwa.

Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
kkodik
Użytkownik - kkodik

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2017-04-03 11:14:56