Opowieści podróżnika. Rozdział trzeci część pierwsza. Przed nami długa droga.

Autor: Slugalegionu
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

- Kurwa. No dobra, skoro on wydał swoją kasę, to ona jest teraz twoja. - Mówiąc to wskazał kuszą Ronata.

Ten wyszedł zza lady żeby dać mu pieniądze. Zauważyłem że trzyma za pasem krótki, żelazny miecz. Walimorda też to zauważył.

- Stój! - wykrzyknął. - Ręce do góry!

Wykonaliśmy jego polecenie. Postanowiłem jednak zastawić na niego pułapkę. Przybliżyłem prawą dłoń nieznacznie do rękojeści miecza.

- Ty, młody, nie kombinuj! Trzymaj ręce nisko, daleko od pasa. Myślałeś że mnie wykiwasz tym numerem.

- Tak, ale miałem też plan B.

- Facet takich rzeczy nie mówi się innym. Plan B to niespodzianka ty debilu - zaśmiał się.

Korzystając z tego że stracił na chwilę czujność wyciągnąłem miecz Ronata i szybkim cięciem zraniłem go w rękę. Co prawda z racji długości miecza nie był to groźny uraz, ale i tak kusza wypadła mu z rąk. Niestety nie spodziewałem się jego kontry w postaci lewego sierpowego. Miecz wyślizgnął mi się z rąk oraz przypadkowo nadepnąłem na kuszę. Ta wystrzeliła w kierunku Ronata. Walimorda wybiegł przerażony, a ja usłyszałem że pocisk trafił cel.

Notatka do czytelników:

Hej ludzie. Po pierwsze, publikuję rozdziały w częściach. Po prostu pisanie od razu jakiś dziesięciu stron to nie mój poziom. Poprzednie były pisane w całości dlatego że wkleiłem je z innego portalu (oczywiście jest to moja praca). Jeśli wam to przeszkadza, napiszcie. Będę wtedy stawiał rozdziały w całości, ale rzadziej. Po drugie, muszę trochę odpocząć od tej historii, już trochę mnie męczy. Ten rozdział oczywiście dokończę szybko, ale kolejne części wyjdą później. W między czasie będę pisał coś innego, sam jeszcze nie wiem co. Miłego czytania.

Slugalegionu.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Slugalegionu
Użytkownik - Slugalegionu

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2015-07-11 22:04:27