Pierwsza miłość - cz.I

Autor: oleczka31
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

- Jesteś tego pewien? Bo ja nie – odpowiedziała płaczliwym głosem.

- Staną przed faktem dokonanym. Wierzę, że nas nie zostawią bez pomocy!

- Ze zdenerwowania czuję mrowienie w podbrzuszu i mdło mi. Co powie mama? – Julka panikowała.

Tej nocy żadne z nich nie spało. Nad ranem Julka przysnęła – śniło jej się niemowlę, jakieś takie dziwne, nie mogła rozróżnić rysów jego twarzy…Obudziła się zlana potem.

Tego dnia mama szła do pracy  na drugą zmianę w drukarni. Julka postanowiła więc kuć żelazo póki gorące i nie odkładać rozmowy z mamą na później.

- Mamuś stało się coś, czego  nie planowałam…Lepiej usiądź.

- Dlaczego mnie straszysz?

- Bo to co się wydarzyło, zmieni całe moje życie. Jestem w ciąży. Kocham Kubę, on mnie też, ale wiesz jacy są jego rodzice.

- Wiem i dlatego mam złe przeczucia. Mają o sobie bardzo wysokie mniemanie, zauważyłam to już dawno na szkolnych wywiadówkach. Boję się, że to ty zapłacisz najwyższą cenę za błędy ojca – stwierdziła. Pamiętaj, że tutaj jest twój dom i możesz w nim mieszkać tak długo jak zechcesz.

Rzuciła się jej na szyję, zalewając się łzami. Kochana mama, tyle już w życiu przeszła, ale nie odwróciła się od niej, kiedy miała kłopoty…

Następnego dnia mieli iść do rodziców Kuby.

 cdn.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
oleczka31
Użytkownik - oleczka31

O sobie samym: Jestem byłą nauczycielką, kocham wiersze - choć piszę tylko do szuflady.
Ostatnio widziany: 2015-01-11 12:32:32