Porzucona.Cz. I

Autor: oleczka31
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Kolejne dni wakacji  mijały,starałam się wbić sobie do głowy ile się dało, zwłaszcza z literatury. Maciek wpadał kilka razy dziennie, próbując wyciągnąć mnie nad Maltę, na rolki, albo nad Rusałkę, poopalać się i popływać. Faktycznie, pogoda była już letnia. Wciąż wpadały mu do głowy nowe pomysły,  związane z wakacyjnym wyjazdem. Jeśli mam być szczera, przeszkadzał mi,chciałam skupić się wyłącznie na nauce, ale przy nim było to niemożliwe. Moje priorytety były odmienne od jego …Kochałam go, ale na pierwszym  miejscu stawiałam wtedy studia . Dobrze wiedziałam  jak trudno utrzymać się kobiecie, która  np. zostanie sama z dzieckiem, bo ukochany mąż stwierdzi, że zakochał się w innej…  Chciałam się maksymalnie zabezpieczyć na przyszłość  i nie powtarzać scenariusza życia mamy.   

Tego dnia  mama  zapowiedziała,  że  do jutra zostanie na działce i będzie  tam spała. Cisza i spokój –marzenie!   Nagle usłyszałam niecierpliwy dzwonek do drzwi  .Kochany  Maciuś, jakżeby inaczej .

 

  -Mam newsa – usłyszałam.  Wyobraź sobie, że Krzysiek jedzie na trzy miesiące do Anglii, tam jakiś kumpel załatwił mu pracę w Tesco. Ma dzisiaj rozmawiać  o mnie przez  skype. Pomyśl, płacą za bilet samolotowy, locum, a potem  odciągają te koszty  z kolejnych wypłat. Można sporo zarobić !

-  Przyhamuj, a wakacje?   Wszystkie  Twoje marzenia, plany? Między bajki  włożysz? A ja?!!!!!!!!        

 -Kinga, pomyśl, forsy nie mamy, ty zdajesz egzaminy,a potem czekasz na wyniki, trochę to potrwa.  Sam wiem, że teraz tylko ci przeszkadzam. Na miejscu rozejrzę się  za pracą dla ciebie. Gdybyś przyjechała   autobusem, byłoby taniej, tyle, że długo się jedzie… 

Zrobiło mi się smutno, jeszcze żadnej pracy nie dostał, nigdzie nie wyjechał, a ja już tęsknię… Argumenty Maćka niezbyt do mnie trafiały.

Przytuliłam się do niego, wtuliłam twarz w jego lekko  kręcone,   ciemnoblond włosy, które tak kochałam. Tego wieczora mój ukochany nie wrócił na noc do domu. Spędził ją ze mną, w sypialni mojej mamy. Wcześniej zadzwonił do swoich rodziców i powiedział im,  że  będzie spał u Krzyśka.

Było pięknie, chociaż wyobrażałam  sobie ten pierwszy raz zupełnie inaczej. Myślałam, że jego pieszczoty będą trwały dłużej. Potrzebowałam tego, ale nie miałam odwagi  o tym powiedzieć. Chyba  najważniejsze dla mnie było to, że mogłam zasnąć  wtulona w jego ramię… 

cdn.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
oleczka31
Użytkownik - oleczka31

O sobie samym: Jestem byłą nauczycielką, kocham wiersze - choć piszę tylko do szuflady.
Ostatnio widziany: 2015-01-11 12:32:32