Prawdziwa mi³o¶æ 2

Autor: Roksana
Czy podoba³ Ci siê to opowiadanie? 0

Zmarszczy³am brwi.

- Nie uk³ada ci siê z Lucasem?- zapyta³am.

- Nie o to chodzi. Wszystko jest super, ale Luc zachowuje siê ostatnio jako¶ inaczej. Nie mam pojêcia o co mo¿e chodziæ. Martwiê siê, ¿e mo¿e ju¿ mnie nie kocha.- przyzna³a.

- Niemo¿liwe.- powiedzia³am.

- Ej laski. Co z nasz± potrójn± randk±?- zapyta³a Callie.

- Nie mam ochoty i¶æ.- przyzna³am.

- Ale wszystko ju¿ zap³acone.- jêknê³a.

Skrzywi³am siê.

- Sama nie wiem.

- No we¼, Jane. Nie rób nam tego. Tak rzadko siê widujemy.

 Westchnê³am. No dobra. Niech im bêdzie.- pomy¶la³am i potem zamar³am. Rozejrza³am siê po parkingu. Jedyn± osob± tam stoj±c± jest James. Co on tu robi? No tak pewnie czeka na t± jedn± dziewczynê, o której wcze¶niej wspomina³. - pomy¶la³am.

- O matko. Callie mia³a¶ racjê jest mega gor±cy.- przyzna³a Kate.

- Dziwne. Tyle tu dziewczyn, a on nawet na nie nie patrzy.- powiedzia³a Callie.

- Mo¿e jest zajêty.- zasugerowa³a Kate.

- Jane? A ty jak my¶lisz?- zapyta³a Callie.

Nie zd±¿y³am odpowiedzieæ, bo w tym samym momencie James podniós³ wzrok i mnie zobaczy³. U¶miechn±³ siê i ruszy³ w naszym kierunku.

- O matko. Idzie tu.- pisnê³a jaka¶ dziewczyna za nami.

- Hej.- powiedzia³.

- Hej.- odpowiedzia³a jaka¶ dziewczyna.

Spojrza³ na ni± i lekko siê u¶miechn±³, sekundê pó¼niej znowu spojrza³ na mnie.

- Jane? Mo¿emy pogadaæ?- zapyta³ speszony t± ca³± publiczno¶ci±.

Wszyscy na mnie popatrzyli. Poczu³am siê nieswojo. Nie lubi³am byæ w centrum uwagi.

- To nie mo¿e poczekaæ?- zapyta³am.

Skrzywi³ siê.

- Wola³bym jednak pogadaæ teraz. To wa¿ne.

Westchnê³am.

- Okej.- powiedzia³am.

- Jane? Zapomnia³a¶ chyba nam o czym¶ wspomnieæ.- powiedzia³a jak zwykle niczym nie speszona Callie.

- A, James poznaj moje najlepsze przyjació³ki. Callie i Kate.

Dziewczyny wyszczerzy³y oczy, kiedy powiedzia³am jego imiê. No tak. Zd±¿y³am im ju¿ o nim opowiedzieæ.

- Mi³o poznaæ.- powiedzia³ James i zaci±gn±³ mnie do samochodu.

- Co by³o takie wa¿ne, ¿e nie mog³o poczekaæ paru godzin? - zapyta³am.

 - Znale¼li¼my z tat± cia³o w klubie. Jest na nim odcisk palca Josha i twoje w³osy.

- Moje w³osy? Ale sk±d?- zapyta³am zdziwiona.

- Nie mam pojêcia, chcia³em zd±¿yæ poinformowaæ ciê przed przyjazdem policji.- powiedzia³ i wtedy us³yszeli¶my radiowóz. By³am przera¿ona. Przecie¿ nic nie zrobi³am, prawda?

 

 

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz byæ zalogowany, aby komentowaæ. Zaloguj siê lub za³ó¿ konto, je¿eli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Roksana
U¿ytkownik - Roksana

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2024-03-29 10:44:01