Que debemos pasar tiempo juntos. Tom I. Rodział 13 (+18)

Autor: Pilar
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Stałam przy oknie, gdy usłyszałam pukanie do drzwi. Po chwili zobaczyłam Kacpra. Na jego widok moje serce wyraźnie zabiło mocniej. Podobał mi się coraz bardziej. Podszedł do mnie bliżej, po czym powiedział.

                - Chciałem ci tylko powiedzieć, dobranoc i to, że spędziłem dzisiaj z tobą wspaniały dzień.

                - Ja też. Dziękuję i dobranoc.

Wyszedł, a ja pogrążyłam się w zamyśleniu. Nadal nie mogłam uwierzyć w to, co się stało. Nie wiem, dlaczego dopiero poznany mężczyzna wywarł na mnie tak ogromny i pozytywny wpływ. Nie potrafię wyrzucić go z głowy. Nie myśleć o nim, to jak nie oddychać. Ponownie usłyszałam pukanie do drzwi. Ponownie w drzwiach zobaczyłam Kacpra. W dłoni trzymał telefon.

                - Słucham?  – powiedziałam, odbierając słuchawkę z jego dłoni.

                - Witaj Walerio, to ja Gabriel.

                - Witaj, czy coś się stało? Masz dziwny głos.

                - Martwimy się o ciebie. Nie dałaś znaku życia.

                - Przepraszam, ale tyle się działo.

                - Wyjaśniłaś tą sprawę?

                - Tak. Jest tak, jak mi mówiłeś. Dziękuję.

                - Nie ma, za co. Kiedy wracasz?

                - Nie wiem. Postanowiłam zostać tu na jakiś czas i odpocząć od tego, co się stało.

                - Dobrze. Ale odzywaj się czasem, bo martwimy się.

                - Obiecuję. Trzymaj się Gabrielu.

Odłożyłam słuchawkę. Po chwili usiadłam na łóżku, a Kacper klapnął obok.

                - Wiesz... Teraz czuję się dziwnie spokojna. Tak, jakby nic się nie stało.

                - Cieszę się. To, co się stało należy już do przeszłości i musisz o tym zapomnieć.

                - To jeszcze nie jest przeszłość. Teraz muszę zdemaskować tego człowieka. Za wszelką cenę to zrobię.

                - Jak? Ja jeszcze nie mogę wrócić.

                - Rozumiem. Udowodnię to sama. Nie zostawię tak tej sprawy. Dopiero wtedy zaliczę to do przeszłości i zacznę nowe życie.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Pilar
Użytkownik - Pilar

O sobie samym: Jestem kim jestem, nie zmienię się, nie chcę, choć już rozumiem dziś coraz więcej, uczę się żyć tak, by dać sobie szczęście, by widząc całe zło tu czuć się bezpiecznie.... Potrafię mieć słabość do ludzi, którzy mnie prawdziwą poznali, pokazali siebie, przy sobie zatrzymali. Potrafię zmienić zwykły czas w tą jedną chwilę, zatrzymać ją, zapomnieć o wszystkim na chwilę. Potrafię wybaczyć, ale nie zapominam...
Ostatnio widziany: 2017-05-21 19:51:23