Ujawniamy: kłamstwa i przekręty Unii Europejskiej i Rządu Anty Polskiego

Autor: dydymus
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0


Rachunek rozmów Janine z wysokiej rangi członkami Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), rządowych agencji zdrowia, oraz naukowcami, ekspertami od szczepień, którzy decydują, czy konkretna szczepionka zostanie zatwierdzona, czy nie, jest nieprawdopodobny. Jej dochodzenia bazowały na dokumentach z oficjalnych spotkań, oraz jej obecności na pilnych spotkaniach w sprawie szczepionki. Eksperci od spraw zdrowia potwierdzają, że w zasięgu wzroku nie mają rozwiązania, które pomogłoby przy potencjalnych, niestabilnych zagrożeniach powodowanych przez ukryte składniki.


Historia zaczyna się w przemysłowym kompleksie produkującym szczepionki, który stara się obniżyć koszty produkcji, poprzez zażądanie rządowej zgody na użycie rakotwórczych komórek do opracowania szczepionek. Producent uzasadnił to żądanie faktem, iż komórki te są "nieśmiertelne". Dotychczasowa metodologia szczepionek opierała się na zwierzęcych komórkach, takich jak zapłodniony embrion kury, oraz z małpiej nerki, które szybko giną w hodowli. Używanie komórek rakowych, jest również o wiele tańsze od kupowania zwierząt, zwłaszcza małp, które musiał być poświęcone na substrat do szczepionki.
Roberts opisała dwa oddzielne spotkania "spotkanie Komitetu Doradczego ds. Szczepionek i innych produktów biologicznych (Vaccine and Related Biological Products Advisory Committee) 9 listopada 1999, oraz późniejsze zgromadzenie, warsztaty substratów komórkowych zatytułowane "Ewolucja substratów komórkowych w przemyśle biologicznym", które odbyły się niecały rok później. Konwersacje prowadzone były na naukowym poziomie, między głównymi urzędnikami i naukowymi ekspertami z FDA (Agencja ds. żywności i leków), NIAID (Narodowy Instytut Alergii i Chorób Zakaźnych), WHO, CBER (Center for Biologic Evaluation & Research) i innymi, wszyscy przedstawiali dowody albo / oraz potwierdzenia, że szczepionki są niebezpiecznie skażone.
Rozmowy skupiły się przede wszystkim na szczepionkach przeciw grypie, MMR (Odra, świnka, różyczka) i żółtej gorączce, które opierają się na zapłodnionych jajach kurzych. Zapłodnione jaja bardzo szybko stają się idealnym środowiskiem dla wyhodowanych, niezawodnych wirusów do szczepień, takich jak grypa, MMR, są one również żywymi inkubatorami ogromnej liczby znanych i nieznanych wirusów z królestwa zwierząt. W naturalnych warunkach nie jest możliwe przeniesienie tych wirusów ze zwierząt na ludzi, niemniej jednak są one sekwencjami kodu genetycznego, który kiedy zostaje zaaplikowany ludzkiemu organizmowi, może doprowadzić do pojawienia się każdej liczby nieprzewidzianych i przeciwnych od założonych, skutków. Może być to wynikiem łączenia się, lub mieszania wirusa z ludzkim kodem komórkowych. Badania nad szczepionkami są w najlepszym przypadku prymitywną nauką, ponieważ polegają na wszczepianiu do krwiobiegu człowieka obcych substancji, chemicznych i genetycznych, które nigdy nie dostałyby się tam, w żaden inny sposób. Jeżeli włączymy do równania ogromną liczbę znanych i nieznanych materiałów genetycznych i obcych protein, które szczepionka wprowadza do organizmu, a następnie rozważymy szybki wzrost wskaźnika epidemiologicznego w Ameryce - rozwinięta cukrzyca u dzieci, duża liczba różnych zapaleń i chorób spowodowanych brakami w układzie odpornościowym, astmy i nowe alergie, zaburzenia żołądkowo - jelitowe ( choroba Crohn'sa), syndrom chronicznego zmęczenia, oraz wiele innych neurologicznych zaburzeń (autyzm, ADHD, ADD, Parkinson, Alzheimer itp.) - musimy cofnąć się kawałek i zastanowić nad ich powodami.
Musimy stronić od wiary w to, że przemysł szczepionkowy ma w swoich deterministycznych, redukcjonistycznych perspektywach genetycznego materializmu, na celu znalezienie odpowiedzi bez brania pod uwagę bombardowania toksycznymi chemikaliami takimi jak szczepionki zawierające obce materiały genetyczne, oraz nieznane genetyczne elementy, którymi atakujemy nasze organizmy od narodzin aż do śmierci.
Od jakiegoś czasu wiadome było, że enzym odwrotnej transkryptazy (RT) zostanie zaprezentowany jako końcowe rozwiązanie dla szczepionki. RT jest używany do dnia dzisiejszego jako wskaźnik wykrywający obecność retrowirusa. W toku postępowania spotkania, WHO zadecydowało o wstrzymaniu zawiadomień publicznych dotyczących genetycznego zanieczyszczenia w sprawie szczepionki MMR, postanowiło również nie wycofywać jej ze sklepów, aby w międzyczasie bezpiecznie kontynuować badania nad różnymi projektami laboratoryjnymi.
Roberts pisze, że Dr. Arifa Khan z FDA potwierdziła: Aktywność enzymu odwrotnej transkryptazy w szczepionkach była połączona z retrowirusem podzielonym na dwa oddzielne : ALV (wirus ptasiej białaczki) oraz EAV (wirus zapalenia tętnic koni). Ten pierwszy był bardzo niespokojny, ponieważ ALVjest białaczką (rakiem), Dr.Khan stwierdziła: Podsumowując, znaczy to że kod genetyczny ALVmoże zintegrować się z DNA człowieka i odtąd powodować może jakiś rodzaj raka. Potwierdzenia FDS, że aktywność ALV RT jest bezpieczna, bazowały na obserwacjach laboratoryjnych, z których wynikało, iż nie ma aktywności wirusa w ludzkim DNA 'przez pełne 48 godzin'. Potwierdzenia tego typu są niemalże nonsensowne, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że niektóre komórki rakowe potrzebują lat aby się aktywować. Poza tym, aktywność enzymu odwróconej transkryptazy jest jedną z silnych hipotez dotyczących wirusa HIV oraz AIDS. Artykuł zatytułowany 'Poważne Pytania Dotyczące Bezpieczeństwa oraz Skuteczności Szczepionki Przeciwko Grypie' opublikowany przez Canada's Vaccine Risk Awareness Network dowodzi, że pewne badania, a nawet niektóre ulotki informacyjne 'wskazują, że poprzez szczepienie wzrastają możliwości odtwarzania się wirusa HIV'. Oznacza to, że wszystkie szczepionki bardzo silnie hamują działanie systemu immunologicznego.Z wpływem czynników stresujących, wirus staje się hiperaktywny i wzrastają jego możliwości powielania się.
Innym ryzykiem ogłoszonym oficjalnie przez FDA była możliwość, że sekwencje ALV w połączeniu z wirusem różyczki stworzą zupełnie nowego, zmutowanego i groźnego wirusa (to odnosi się w ten sam sposób do szczepionek przeciwko grypie). Światowej sławy Brytyjska genetyk Dr. Mae - Wan Ho z Instytutu Nauk Społecznych napisała że,'szczepionki same w sobie mogą być niebezpieczne, zwłaszcza żywe, szczepienia osłabionym wirusem, lub szczepionki rekombinujące kwas nukleinowy, ponieważ rekombinacje kwasu nukleinowego mogą powodować choroby autoagresyjne. 
W trakcie spotkania Dr. Andrew Lewis, wówczas przewodniczący Laboratorium ds. Wirusów DNA, potwierdził, że 'Wszystkie jaja bazowe dla szczepionek zostały zanieczyszczone. Te zapłodnione kurze jaja łatwo ulegają wielu różnym odmianom wirusów'. Uczestnicy zdali sobie sprawę z tego, że tylko niewielka część tych czynników zanieczyszczających została zidentyfikowana i zostały jeszcze setki innych, które też należałoby odkryć. 
Późniejsze spotkanie FDA, bez obecności prasy, zostało zwołane 7 września 1999 roku w Waszyngtonie, uczestniczyły w nim osoby reprezentujące największe zachodnie instytucje zajmujące się zdrowiem. Poniżej przedstawiamy kluczowe poruszone tematy i postanowienia, którepowstały podczas spotkania, a zostały zapisane w nieocenionej książce Janine Roberts "Lęk przed Niewidocznym" (Fear of Invisible).
ponownie potwierdzono, że szczepionki są 'dziwnie' skażone przez elementy wirusowych kodów DNA, wiele wirusów i protein. Wyrażono obawę, że mogą one również zawierać priony (maleńkie proteiny odpowiedzialne za nieuleczalne choroby, oraz nieprawidłowości neurologiczne w przypadkach ludzkiego i zwierzęcego organizmu) oraz onkogeny (geny zmieniające normalną komórkę w rakową). Jeden z uczestników Dr. Goldberg stwierdził, że 'jest jeszcze niezliczona ilość nieodkrytych wirusów, protein i podobnych cząsteczek. Zidentyfikowaliśmy bardzo małą część bakteryjnego świata' więc możemy przeprowadzać testy na tych, które zbadaliśmy. Ponieważ szczepionkowe hodowle mogą zawierać wiele nieznanych cząsteczek. Źródła: 
1.
2.

Jakie wnioski można wyciągnąć po przeczytaniu tego artykułu?
a. po pierwsze - immunologia to bardzo prymitywna, raczkująca dziedzina nauki. Cyrk związany z szczepieniem całych populacji jest de facto jednym wielkim eksperymentem. Przy czym nikt tak naprawdę nie wie, jaki będzie to miało rezultat. Mówiąc językiem młodego pokolenia: to jazda bez trzymanki na wariackich papierach. Nie wiadomo, jakie hybrydy wirusów powstaną u szczepionych ludzi, jakie nowe choroby spowodują i jaki to będzie miało wpływ na geny przyszłych pokoleń.
Człowiek i jego zawodna technologia nie powinny ingerować w tak delikatną strukturę jak układ odpornościowy. 
b. wiele razy poruszałem w swoich tekstach tematykę adjuwantów, czyli chemicznych dodatków do szczepionek. Jednak dziś pierwszy raz poruszam tematykę zanieczyszczeń biologicznych. Są to m.in.:
-elementy zarodków jaja kurzego, w tym znane i nieznane nauce cząsteczki wirusów, bakterii, a także całe wirusy, typowe dla świata zwierzęcego. Powstają one naturalnie w tych zarodkach.
-komórki nowotworowe, rakowe - są one używane przez producentów szczepionek w celu ograniczenia kosztów produkcji. 
-komórki z płodów ludzkich zabitych w wyniku "aborcji" (sic!).
-cielęca ropa z krowianki.
-dziwne proteiny (cząsteczki białkowe) o nieznanych jeszcze właściwościach. Niektórzy wyrażają obawy, iż możliwe jest również skażenie szczepionek prionami wywołującymi chorobę Creutzfeldta - Jakoba.
c. czy instytucje powołane w celu ochrony obywateli naprawdę to robią? Czy rządy interesują się dobrem ludzi? Można w to zwątpić po przytoczeniu tylu przykładów złej woli, fałszowania wyników badań, elementarnej niewiedzy czy wręcz korupcji na styku rząd - medycyna - koncerny farmaceutyczne.

-----------------------------------------------------------------------------------

4. kwestia szczepień dzieci według kalendarza szczepień. 
Zasada numer jeden: "W świetle obowiązującego prawa nie musisz wyrazić zgody na szczepienie. Pamiętaj, że obowiązek szczepienia, to obowiązek jedynie obywatelski, a nie prawny". Obowiązek szczepienia dzieci został zniesiony bodaj w roku 2008 lub na początku 2009. Jednak organizacje rządowe, firmy farmaceutyczne i placówki służby zdrowia niechętnie dzielą się tymi informacjami z pacjentami.

Polecam artykuły p. Anny Sosnowskiej, lekarza medycyny z praktyką w Instytucie Matki i Dziecka. Jest ona jedeną z nielicznych lekarzy specjalistów, którzy mają odwagę mówić otwarcie o poruszanych tutaj zagrożeniach. 
Artykuł nr 1 - "Czy szczepić dziecko?"
Artykuł nr 2 - skutki uboczne szczepionek dziecięcych, niektóre zawarte w nich substancje toksyczne, a także tematyka nierzetelności uznawanych oficjalnie badań nad szczepionkami
Jako przykład wkleję opinię o szczepionce na koklusz: 
cyt: "szczepionka przeciw kokluszowi:
zdecydowanie najniebezpieczniejsza szczepionka o największej liczbie udokumentowanych przypadków potwierdzających poważne reakcje niepożądane, takie jak: zapaść, drgawki, krzyk mózgowy, zapalenie mózgu, padaczka, poważne uszkodzenia neurologiczne, uszkodzenie mózgu prowadzące do upośledzenia umysłowego, zaburzenia zdolności uczenia się, nadpobudliwość, zaburzenia zachowania, autyzm.
Istnieje znaczna liczba dowodów na związek tego szczepienia z przypadkami tzw. 'zespołu nagłej śmierci łóżeczkowej'.
Prawdopodobieństwo wystąpienia zgonu po szczepieniu jest ponad 90 razy większe niż w przypadku naturalnego zachorowania na tę chorobę (10 zgonów rocznie na naturalny krztusiec i 943 po szczepieniu).
Skuteczność tej szczepionki nie została dowiedziona. Pomimo szczepień, co 3 - 4 lata notuje się naturalny wzrost zachorowań. (lek. med. Patrycja G. Gayman)".

Na uwagę zwraca szczególnie ostatnie zdanie - pomimo szczepień co kilka lat notuje się wzrost zachorowań. Fakty są takie, iż w Polsce szczepi się 98% społeczeństwa. Pomimo tego każdego roku notuje się kilkaset tysięcy przypadków chorób, na które dzieci są szczepione. Tych informacji nie usłyszysz od pediatry. Tych informacji nie przekaże Ci najradykalniejsza w Polsce zwolenniczka szczepień, prof Brydak. Nomen omen - bardzo często występująca w różnych mediach i lobbująca za szczepieniami - w czyim interesie? 
Ostatnio lekarze odnotowują gwałtowny wzrost zachorowań na gruźlicę. Zadajmy sobie pytanie: dlaczego Polacy chorują i umierają na gruźlicę, choć przecież wszyscy byli szczepieni? Kto zarabia na sprzedawaniu złudnej nadziei? Oficjalnie, w mediach podaje się wersję, iż przyczyną narastającej epidemii gruźlicy w Polsce są imigranci z krajów byłego ZSRR. Zauważcie - w ten sposób media wykorzystują animozje narodowościowe w celu wybrnięcia z tej sytuacji. Nikt nie mówi, że przecież wszyscy byliśmy na gruźlicę szczepieni oficjalnie skuteczną szczepionką. Winni są "Ruscy" i koniec - typowe rzucenie ochłapu medialnego dla motłochu (tak nas nazywają ci możni i wpływowi).

Kilka rad,  jeśli nie chcesz szczepić swojego dziecka:
a. nie podpisuj żadnych dokumentów u lekarza typu: "poświadczenie odmowy poddania się (dziecka) szczepieniu". Nie podpisuj nic. Nikt nie ma prawa zmusić Cię do podpisania czegokolwiek - podobno żyjemy w "wolnej, demokratycznej Polsce" - tak mówią media. 
b. w rozmowie z lekarzem podawaj jak najmniej informacji lub, najlepiej, nie podawaj ich w ogóle. Nie mów z jakich powodów nie zamierzasz szczepić dziecka. Nie wchodź w zbędne dialogi, nic nie mów o rtęci i innych szkodliwych składnikach szczepionek. Dlaczego? Ci, którzy korzystają także z niezależnych źródeł informacji wiedzą, że sytuacja na świecie jest niepewna. W przyszłości te informacje mogą zostać wykorzystane przeciwko Tobie i Twojej rodzinie. A Ty musisz chronić nie tylko siebie - pamiętaj, że nic nie jest nam zagwarantowane na zawsze - to dotyczy także praw człowieka i ogólnie standardów cywilizowanego państwa. 
Do dziś obowiązuje stara zasada, wpajana mi przez rodziców, pamiętających czasy Stanu Wojennego: "nic nie widziałem, nic nie słyszałem, nic nie wiem, nigdzie nie byłem". Wiem, codziennie jesteśmy karmieni informacjami o wspaniałości naszych czasów i dzisiejszych systemów politycznych. Jednak zastanówcie się, czy warto w to wierzyć.
c. nie wchodź w dyskusje ani listowe, ani personalne z sanepidem. 
d. zarejestruj się na forum szczepienia.org.pl tam znajdziesz cenne rady od rodziców, którzy myślą tak, jak Ty.

Kilka rad, jeśli dalej chcesz szczepić, ale rozsądnie:
a. stosować szczepionki bez thimerosalu i aluminium. Należy pytać lekarza i żądać pokazania ulotki informacyjnej. Często skład jest podawany po angielsku, często występują też same nazwy łacińskie. 
b. rtęć i aluminium, jak już wspomniałem, to tylko wierzchołek góry lodowej. Istnieją przesłanki naukowe, iż nawet cząstki unieszkodliwionych wirusów i bakterii zawarte w szczepionkach mogą powodować szkody, np osłabiać odporność, zamiast ją wzmacniać.
c. unikać szczepionek skojarzonych, czyli takich, które zawierają elementy dwóch lub więcej organizmów chorobotwórczych. Dlaczego? Ponieważ zawierają one znacznie więcej szkodliwych adjuwantów / konserwantów. Podawać pojedyncze zastrzyki.
d. robić jak najdłuższe przerwy między szczepieniami, co najmniej 3 miesiące, jednak okres 6 miesięcy to okres optymalny. 
e. nie szczepić dziecka chorego, choćby na przeziębienie, czy w okresie rekonwalescencji. Nie szczepić dzieci chorych na przewlekłe choroby, gdyż to obciąża ich organizmy.
f. nie szczepić noworodków, najlepiej odłożyć szczepienia do jak najpóźniejszego okresu życia dziecka. 
g. należy unikać szczepionek na choroby wirusowe. Po pierwsze, unieszkodliwione cząstki wirusów są na liście najbardziej 'podejrzanych' o osłabianie odporności, po drugie wirusy mutują tak często, że szczepienia na nie, nie mają sensu. 
h. w dniu szczepienia i tuż po nim podawać zalecane dawki witaminy A i C.
i. nie szczepić powtórnie, dawką przypominającą, jeśli wystąpiła negatywna reakcja na pierwszą dawkę. 
j. w okresie ciąży nie należy przyjmować żadnych szczepionek, gdyż rtęć łatwo przenika z krwi matki do krwi jej dziecka.

Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
dydymus
Użytkownik - dydymus

O sobie samym: Mistyk, filozof, Grafik, freelancer, copywriter specjalizuję się w okładkach, plakatach, logotypach oraz pracach typu art. Tester aplikacji (iPhone OS, Symbian, Java, Android, Win Mobile, WinXP/7, Mac OS...) i sprzętu RTV/GSM/GPS/KOM. http://dydymus.pl http://radioromantyka.blogspot.com http://dydymusdesigne.digart.pl/ http://flickr.com/photos/idydymus/ http://dydymus.blopix.pl/ http://fotomody.pl/wojciech-dydymski http://dydymusdesign.deviantart.com/ http://dydymus.flog.pl/ http://facebook.com/dydymus http:/myspace.com/dydymus/ Bawię się słowem i tekstem: http://eioba.pl/dydymus/articles/ http://dydymus.nowyekran.pl http://dydymus.salon24.pl Współpraca z portalem telix.pl/telefonbezbarier.pl Znajdź mnie Google/Yahoo/Baidu: dydymus, wojciechdydymski, dydymusdesign, dydymuspromedia, dpmedia, visiongate, moontao, radioromantyka, idydymus ...
Ostatnio widziany: 2020-03-26 16:49:55