Za Imperatora.

Autor: wojok
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

-Przejdź na stronę Khorna! Nie wygrasz z Pożeraczami Światów. - Heretyk opuścił nieco topór i dalej wpatrywał się w Erwina który zakręcił mieczem w powietrzu i ruszył na przeciwnika.

-Imperatorze chroń! - wydarł się po czym ciął mierząc w głowę. Marines Chaosu pochylił się do przodu zrobił krok obrócił wokół własnej osi mierżąc ostrzem broni w tył kolana. Topór wszedł gładko w zbroje, przeciął mięso i kość, noga poleciała w przód lądując jakiś metr dalej. Erwin poczuł że stracił oparcie i upadł na ziemie, dalej trzymał miecz w ręku, zauważył swego rywala podszedł wolnym krokiem, stanął po jego lewej stronie i uniósł topór nad głowę.

- I tak nie znalazł byś miejsca w naszych szeregach. - Marines uniósł rękę z mieczem w ręku, cięcie szło w podbrzusze, ale w połowie lotu heretycki topór przeciął powietrze a potem prawą rękę lojalisty. Ponad połowa przedramienia dyndała teraz na ochłapie mięsa które trzymało ją zresztą ciała. Heretyk uniósł topór nad głowę, Erwin zaczął modlić się do Imperatora w ostatniej minucie jego życia, podniósł wzrok na przeciwnika. Topór wykonał łuk w powietrzu i spadł wprost na jego klatkę piersiową. Ostatni raz wypuścił powietrze, obraz przed oczami mu sczerniał. Ostatnie co usłyszał był demoniczny śmiech jego dawnego brata.  

 

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
wojok
Użytkownik - wojok

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2014-04-19 18:06:57