Lista recenzji

przesuń tabelę
Okładka książki - Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com
Richard L. Brandt Wydawnictwo: Helion Recenzent: Sławomir Krempa

Koncentracja na potrzebach klienta. Ta zasada wydaje się dziś najzupełniej elementarną, oczywistą. Wydaje się, że każda firma (nie wspominając o największych korporacjach, rządzących światowym biznesem) ma czytaj dalej

Okładka książki - E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu
Tomasz Cisek, Paweł Nowacki Wydawnictwo: Helion Recenzent: Sławomir Krempa

Jak wyglądały początki polskiego internetu? Jak rozwijały się poszczególne serwisy internetowe? Co w polskiej sieci jest oryginalne, a co stanowi kopię serwisów anglojęzycznych? Jak serwisy przetrwały czytaj dalej

Okładka książki - Strategie geniuszy. Myśl jak Albert Einstein
Strategie geniuszy. Myśl jak Albert Einstein
Robert B. Dilts Wydawnictwo: Helion Recenzent: Justyna Gul

Przepis na geniusza Nie ma chyba osoby, która nie wiedziałaby, kim był Albert Einstein - geniusz, któremu udało się połączyć naukę z duchowością i kwestiami społecznymi. Znany przede wszystkim czytaj dalej

Okładka książki - Bieganie i odchudzanie dla kobiet
Bieganie i odchudzanie dla kobiet
Jeff Galloway, Barbara Galloway Wydawnictwo: Helion Recenzent: Magdalena Galiczek-Krempa

Marzenia o pięknej i zgrabnej sylwetce nie są obce żadnej kobiecie. Jednak nie tylko diety i konsumpcyjne wyrzeczenia prowadzą do spełnienia tego marzenia. Równie ważne, co zdrowe odżywianie, są zrównoważony czytaj dalej

Okładka książki - Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki
Paweł Tkaczyk Wydawnictwo: Helion Recenzent: Justyna Gul

Marka rozkodowanaPodstawowym celem budowania marki jest zakodowanie w świadomości pożądanego wizerunku firmy czy też jej produktu lub usługi. Najpopularniejsze marki mają zwykle proste przesłanie, które czytaj dalej

Okładka książki - Legalny doping emocjonalny
Legalny doping emocjonalny
Mariusz Szuba Wydawnictwo: Helion Recenzent: Magdalena Goik

Kiedy zaczęłam czytać „Legalny doping emocjonalny” czułam się trochę jak na szkoleniu dla sprzedawców, takich, którzy dopadają Cię na ulicy i z szerokim uśmiechem informują: „Ma czytaj dalej

Okładka książki - Bydło
Bydło
Greg M. Sarwa Wydawnictwo: Helion Recenzent: igoreq

Zawsze, kiedy mam w ręce taką książkę jak Bydło, nachodzi mnie myśl – na początku był Orwell. Tak naprawdę to czort tam wie, czy wszystko zaczęło się właśnie od niego, ale w przypadku wizji kontrolowanej czytaj dalej

Okładka książki - C++ bez obaw
C++ bez obaw
Brian Overland Wydawnictwo: Helion Recenzent: Autor X

Brian Overland jest autorem książki „C++ bez obaw” opublikowanej przez wydawnictwo Helion. Już na samym początku przygody z jego książką z okładki wita nas owłosiony stworek, który się do czytaj dalej

Okładka książki - Bezpieczeństwo w Windows Server 2003. Kompendium
Bezpieczeństwo w Windows Server 2003. Kompendium
Roberta Bragg Wydawnictwo: Helion Recenzent: Autor X

„Bezpieczeństwo w Windows Server 2003 Kompnedium” napisane zostało przez Robertę Bragg posiadaczkę certyfikatów CISSP, MCSE: Security i Security + od 30 lat związaną z branżą informatyczną czytaj dalej

Okładka książki - Rosslyn a Święty Graal
Rosslyn a Święty Graal
Mark Oxbrow, Ian Robertson Wydawnictwo: Helion Recenzent: Tor

Oto, w związku z medialnym szumem dotyczącym książki Dana Browna „Kod Leonarda da Vinci” i jej ekranizacji, na rynku księgarskim ukazała się kolejna pozycja dotycząca św. Graala. „Rosslyn czytaj dalej