404NOTFOUND - Rozdział 6

Autor: Shatti
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

- 6 -

 

Przez ostatni czas, który spędził w domu, Daniel mimo wszystko wiedział, że będzie musiał wrócić do szkoły i że tamte opryszki znów się do niego przyczepią. Zwłaszcza po tym, jak któregoś dnia znalazł na youtube filmik z ostatniego dnia w szkole. Na pewno nie będzie miał spokoju, zwłaszcza, gdyby okazało, że tamci również go widzieli. Poczują się lepsi – „Internet = sława”? – i będą chcieli więcej albo pomyślą, że to za jego namową został tam zamieszczony. Dlatego w nocy znalazł w piwnicy kawałek dość ostrego metalu i przez ostatni czas, noc w noc, formował go w sztylet. Ostateczna forma miała sto dwadzieścia pięć milimetrów. Delikatny, lekki, jednak ostry niczym brzytwa. Chłopak długo nie mógł zrobić dobrej pochwy. W końcu zrozumiał, gdzie popełnił błąd. Owinął sztylet skarpetką. Jego dzieło może nie było piękne, ale działało; pochwa nie była idealna, a jednak sztylet nie zranił go nawet raz podczas wkładania do glana.

Całe przygotowanie „zabawki” trwało około półtora miesiąca. Daniel był dumy ze swojego dzieła.

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Shatti
Użytkownik - Shatti

O sobie samym: Napisz, a się dowiesz? Oczywiście pod warunkiem, że mnie zainteresujesz. Przyjaciele twierdzą, że jestem wierna i lojalna, zabawna, dziwna, ciekawa. ~ ♥ desu.
Ostatnio widziany: 2020-01-01 14:46:31