Aiden Księga pierwsza: Rebelia – Prolog

Autor: Apollodoros
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0


14 czerwca 3151 r.

Bardia, gdzieś na Morzu Białym

 

Tyle wysiłku. Przelanej krwi. Niezliczonych poświęceń. Byliśmy tak blisko zwycięstwa, o które ciężko walczyliśmy, lecz zawiedliśmy… Ja ich zawiodłem. A teraz jest już za późno. Za późno, by to naprawić. Za późno, by im powiedzieć – przepraszam.  

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Apollodoros
Użytkownik - Apollodoros

O sobie samym: Nazywam się Adrian, lat 19 i jestem początkującym pisarzem, który chciałby zostać zauważony w tym świecie, pisząc przeróżne opowiadania. Nie posiadam doświadczenia ani nawet talentu do pisania, ale od zawsze wierzyłem, że ciężką i wytrwałą pracą, pewnego dnia osiągnę to czego chce.Tak brzmi moje moto życiowe, a od kiedy osobiście przekonałem się jak ciekawe i interesujące może być pisanie, postanowiłem zagłębić tą formę sztuki i zostać cenionym przez innych, powieściopisarzem.No ale od czegoś przecież trzeba zacząć prawda? Nie zostanę przecież od razu gwiazdą, prawda? Dlatego właśnie zacząłem publikować swoje prace na tym portalu, aby zostać zauważonym, jednocześnie pomagając innym, którzy mają ten sam cel, co ja.
Ostatnio widziany: 2021-07-04 21:42:07