ANIOL...

Autor: dzumka
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

ANIOL Moj aniol ma skrzydla lecz chowa je przed swiatem zeby go nie zdemaskowali.Jest tylko moj…Kiedys wieczorami szeptal mi do ucha jak bardzo mnie kocha. Teraz juz nie mowi. Ale ja to przeciez wiem. Gdy wroci na czas do domu, gdy zje caly obiad. To jest lepsze niz wyznania. Moj aniol bardzo mnie kocha. Gdy bije mnie nocami chce przeciez mojego dobra. Musze przeciez nauczyc bronic sie przed tym okropnym swiatem ktory mnie otacza gdy on oddala sie . Jestem coraz bardziej wytrzymala. Moj aniol ma tak piekne oczy. Czasem patrzyl na mnie godzinami i powtarzal jak jestem piekna. Teraz nie patrzy ale przeciez minely lata, to nie jego wina ze mam zmarszczki i spracowane dlonie. Moj aniol jest tak cudowny. Ma piekne anielskie cialo ktore kiedys dotykalam nocami. Teraz moj aniol jest zbyt anielski by dotknac mego …tak przeciez ludzkiego .. Gdy wczoraj przyszlam wczesniej do domu moj aniol lezal obok innej kobiety . Nie plakalam . Przeciez anioly nie sa boskie tylko anielskie…

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
dzumka
Użytkownik - dzumka

O sobie samym: o mnie?? a co ja wiem o mnie?? hmmm.. Podobno narzekam duzo...lubie zycie..i zielony kolor....i lubie slowa...
Ostatnio widziany: 2013-08-19 12:13:33