Bestia cz II

Autor: kissi7
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

"Trzask uderzających okien o witryny, spowodowany podmuchem wiatru. Ów powiew przyniósł ze sobą woń Krwi świeżej , o ostrej intensywnej woni. Wyczuwalnej dla każdego krwiopijcy i doskonałego łowcy- mordercy. Balkon oświetlany blaskiem  naturalnego światła księżyca dodawał do mroku tajemnicę . Na drewnianych belkach wmurowanych w podłoże balkonu  wyryte były ślady ostrych jak brzytwa pazurów. Pozostawione prawdopodobnie przez to samo stworzenie, a może Bestie? W oddali słychać wycie, ryk  ,wołanie i oznajmianie światu o złapaniu zdobyczy. Ciekawe czym, jest owa zdobycz. Czy to dwu nożna istota , czy też cz-tero, a może coś innego co z zaświat uciekło? Rozchodzący się o tej porze dźwięk wzbudzał na ciele dreszcze. Niespokojna dzisiejsza noc, trapi wiele istniejących tutaj istot. Dzieje się coś co zakłóca ich błogi sen. Chyba, że mają sen jak dwutonowy kamień, który jest twardy i idzie na dno, zapewniającym im nie przerwaną noc. Cichnie szum kołysanych przez wiatr liści, unosi się w powietrzu delikatnie w oddali stukot ciężkich łap uderzających o twardy grunt, krople wody z strumienia spadające na kamienie sąsiednie, w tem rozbiega się kolejny ryk."

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
kissi7
Użytkownik - kissi7

O sobie samym: ..Kim ja jestem? Chciałabym sama wiedzieć.... Wiersze pisze bo są odzwierciedleniem mej duszy, Kocham to.. Rysunek, bo uwielbiam gdy to co w wyobraźni mej pzrenosi się na papier.
Ostatnio widziany: 2014-02-08 23:39:56