Bo w nienawiści i fanatyzmie nie ma logiki

Autor: JewDaniel
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Arabowie nie są już rasistami nawet kiedy otwarcie nawołują do zabijania nas żydów nie Izraelczyków, nie syjonistów i nie w Izraelu nie w Palestynie wszędzie natomiast rasizmem stało się wszystko co robimy my żydzi nawet mur którym chcemy się zasłonić przed barbarzyńcami jak Chińczycy . Izrael jest brzydkim słowem jak dawniej Żyd . Propaganda Palestyńsko Arabska to wyjące ambulanse z rannymi i ukrytymi pod noszami materiałami wybuchowymi to trumny ponad tłumem z których poza kamerą ten i ów zmartwychwstaje jak Jezus to dzieci w krzyżowym ogniu lecz nikt nie pyta jak się tam znalazły i po co (?) to ojciec niby osłania małego synka (Palestyńczyka) ale ręka macha, że tutaj, tutaj a kamera czeka na wszystkie ekrany świat a ojciec (Palestyński) dostanie dziesięć tysięcy dolarów a efekt propagandowy jest bezcenny  . Za każdego Izraelczyka powinien zginać tylko jeden Arab aż do ostatniego Żyda w Palestynie i problem zostanie rozwiązany, szkoda że jeszcze od nikogo w historii nie wymagano proporcjonalnych strat ale od nas się tego wymaga .Prawie każdy udany zamach terrorystów jest masakra ludności cywilnej ale kamery uporczywie szukają masakry dokonanej przez nas żydów  .Dla świata jednak trafia się gratka, gdy pocisk izraelski uderzy w niewłaściwy samochód, lub zamiast przebić jeden budynek, przebije piec nie pomija się wtedy żadnego krwawego szczegółu krzyku rozpaczy, oskarżenia i potępienia nas żydów .Nie protestuje się kiedy My żydzi giniemy i nigdy nie protestowano tylko kiedy zwyciężamy (bo nam nie wolno zwyciężać) kto by protestował gdyby zwyciężali Arabowie ? i można sobie wyobrazić poniżenie jakie czekałoby wtedy nas żydów nie tylko w Palestynie bo w nienawiści i fanatyzmie nie ma logiki . Kłamie się z premedytacja o nas , a nas Żydów jest za mało żeby odeprzeć tyle kłamstw . Holocaust nauczył nas liczyć tylko na siebie, czuwać , bronic się, uprzedzać ataki nie pozwalać zepchnąć się do defensywy bo nie można nas już więcej oszukać i zaprowadzić do rzeźni ale wciąż można zakrzyczeć na śmierć .

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
JewDaniel
Użytkownik - JewDaniel

O sobie samym: Nazywam się Daniel i jestem żydem , który przyjechał do Polski na studia uczę się Języka Polskiego o 1, 5 roku - i trochę go kaleczę , ale wytrwale i konsekwentnie doskonale moją umiejętność posługiwania się państwa językiem, który jest piękny.
Ostatnio widziany: 2012-11-19 20:36:36