Dla Ukochanej Osoby

Autor: leila
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

10.  Rzeczy, które w Tobie Kocham:

 

 

1.     Za te wszystkie momenty, kiedy spoglądam na Ciebie i widzę jak mi się przyglądasz z bezgraniczną miłością, czułością oraz troskliwością.

2.     Za to, że niezmiennie jesteś obok, kiedy się budzę, zasypiam, śmieję czy złoszczę.

3.     Za siłę, wsparcie oraz zrozumienie, którymi bezgranicznie mnie obdarzasz każdego dnia.

4.     Za te drobne upominki, bez okazji, symbolizujące, że nawet podczas prozaicznych czynności nieustannie myślisz o mnie.

5.     Za bezcenne wiadomości w jakich tęsknisz oraz piszesz

ukochane Kocham Cię Kwiatuszku.

6.     Za nieocenioną zdolność współodczuwania i empatii, gdy Razem przeżywamy wszelkie porażki, trudy lub radości.

7.     Za to, iż potrafisz być nie tylko zmysłowym kochankiem, bajkowym rycerzem, ale również odpowiedzialnym oraz rozważnym partnerem.

8.     Za poświęcenie, gdy konsekwentnie wybierasz moje dobro, potrzeby oraz szczęście ponad własne.

9.     Za niepoprawny romantyzm, galanterię, kurtuazję, ogładę i cały szereg innych wymarłych wartości.

10.  …Że jesteś tylko mój…

1
Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
leila
Użytkownik - leila

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2021-02-07 21:36:18