Do szuflady- bywa³o lepiej

Autor: Aqua-Juni
Czy podoba³ Ci siê to opowiadanie? 0

Oj tak , bywa³o choæ dzi¶ te¿ tak sobie. Boli brzuch i g³owa, marnieje w oczach nie spokojnie covida nie mam , sk±d wiem... nie wiem poprostu  mam nadziejê, mogê podziekowaæ mojej pramatce. Tak jak ka¿da kobieta...tyle w tym temacie. 

Dzi¶ pogoda mnie dobi³a, zimno i pada³ deszcz... ponuro jak nigdy , nic siê nie chce totalnie. Siedzê pod kocem i my¶le o moim ¿yciu. Pare rzeczy ¿a³uje jak ka¿dy ,ale ogólnie jestem zadowolnona ze swoich decyzji.Choæ mo¿e jest jedna rzecz a raczej wybór. Dotyczy pewnej osoby. Faceta oczywi¶cie .Ja nie wiem ,ale oni zawsze musz± siê przewijaæ w naszym ¿yciu. I by³oby ok gdyby choæ odrobinkê nas s³uchali nie w sensie wykonywali nasze polecenia czyæ co¶ takiego  tylko zwyczajnie s³uchali co mówimy a nie gapili sie w nasz dekolt ...na przyk³ad...¶wintuchy. A wiêc taki jeden kole¶ zapad³ i w pamiêæ. By³o fajnie ,ale dokona³ z³ego wyboru. To znaczy nie wybra³ mnie, nie ¿ebym siê ¿ali³a. Ale gdyby mnie pos³ucha³ i uwierzy³ jak mówi³am "kocham Ciê"z pewno¶ci± by³oby nam ró¿owo...ale wola³ wybraæ inn±..i wiem ,¿e nie by³ szcze¶liwy czu³am to bo ja te¿ nie by³am szczê¶liwa. By³ fajny i du¿o nas ³±czy³o.Tak my¶la³am. To jest w³a¶nie to... decyzje i konsekwencje ponosimy ca³e ¿ycie. 

To nic uczymy siê co robiæ i jak. Czasem naszym kosztem. Inna sprawa kiedy zakochujemy siê bez wzajemno¶ci przecie¿ to nasza wina. Bo jak wybieramy przystojniaka z s±siedniej klasy ,który trzyma siê z kolegami z dró¿yny siatkarskiej lub innej, to zupe³nie inna liga patrz± na niego tylko szkolne piêkno¶ci a my to jakie¶ lamusy w okularach i ksi±¿k± w d³oni,nic nie robimy ze swoim wygl±dem bo po co przecie¿ piêkno ukryte jest wa¿niejsze, i owszem ,ale nie w liceum do takich m±dro¶ci dochodzimy po liceum- kiedy szkolny przystojniach,król balu jest ochroniarzem w supermarkecie lub taksówkarzem a my jeste¶my zbyt zjêci by go zauwa¿yæ ....- a tam rz±dzi prawo d¿ungli. Niestety.Puki to zrozumiemy wylejemy morze ³ez. Je¶li znajdziesz jak±¶ przyjació³kê albo towarzyszkê niedoli to ju¿ sukses. Jako¶ przetrwamy ten czas. I tak to wygl±da. Dobrze , ¿e liceum mam za sob±. Wcale nie narzekam to piêkny czas wspomnieñ.. Ale ka¿dy czas w dziejach cz³owieka co¶ wnosi do ¿ycia. O chocia¿by mam o czym pisaæ teraz....

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz byæ zalogowany, aby komentowaæ. Zaloguj siê lub za³ó¿ konto, je¿eli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Aqua-Juni
U¿ytkownik - Aqua-Juni

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2022-04-07 21:43:35