DRUGIE ŻYCIE.

Autor: JOLA
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

usiadla do komputera. znowu w  domu sama i tak bardzo samaotna.dzieci wyjechaly a on bog wie gdzie. zatesknla za bliskoscia chocyby taka z internetu. ok niech bedzie czat ,choc doskonale wiedziala ze to nie bedzie to czego oczekiwala. kilku idiotow proponuje jej seks-spotkanie. odrzuca , prubuje znowu i znowu. po kilku takich wieczorach kiedy wszystko wydaje sie takie zle i szare ,samotne  do niczego widzi zaproszenie do rozmowy. moze warto mowi do siebie ten ostatni raz sprobuje. rozmowa jak to napoczatku o wszystkim i o niczym ,ale powoli zaczyna byc jakos tak swojo. jakby znali sie od dawna. 

po kilku mozna juz powiedziec cieplych takich wieczorach zaczyna tesknic do tych slow wypisanych na monitorze choc nie zna jesgo glosu sluyszy go w uszach jak szum morza.

usmiecha sie do siebie kiedy pada mile i cieple slowko od niego. .......

wszystkie kolejne dni sa odliczane od spotkania do spotkania w wirtualnym swiecie. wystarczy tylko kliknac  a caly szary swiat i smutne zycie z problemami przestaje istniec. tak jakby bylo gdzies daleko i niekoniecznie tutaj. jak dobrze ze zostalam sama na ten wieczor mowi do siebie i znow czeka kiedy zbaczy te slowa -witaj. 

trudno jest tak zyc w podwojnym zyciu ale nie zrraza sie tym . uwielbia byc tu gdzie wszystko jest takie piekne . mezczyna ktory pojawil sie w jej zyciu to ktos kto rozumie ja doskonale kto  zna jej potrzeby i pragnienia . choc te rozmowy dalekie sa od bliskosci jaka laczy obojga ludzi ale ona juz czuje ze to0 co sie zazyna bedzie trwalo wiecznie. ma takie przeczucie i wie ze sie nie myli . te wiczory zamienily sie w miesiace i to ja cieszy. ze ma swoj maly swiat w ktorym jest jej dobrze. a to co jest tuz obok to to jest tylko cos co trzeba przezyc.

od jakiegos czasu ma dziwne uczucia kiedy mysli o nim i o sobue. tojakby tesknota  za jego glosem powoduje ze zerka na telefon. jej mysli o nim sa czeste i bardzo gorace. boji sie tego. jak mozna cos takiego czuc do kogos kogo sie zna tylko ze zdjecia i  z pieknego glusu jaki ja wita  rano i zegna wieczorem . dzis postanowil;a ze mu powie , bala sie tego wiedziala doskonale czym moze sie to skonczyc . cisza i ogromna cisza. ze wszystko co bylo do te

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
JOLA
Użytkownik - JOLA

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2013-02-09 20:10:24