DRUGIE ŻYCIE

Autor: JOLA
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

cisza i wszystko moze rozpasc sie ja domek z kart. czula sie bardzo zle wiedzac ze moze go to wystraszyc. 

wyznanie milosci dla kogos kogo zna sie krotko i w takim swiecie to odwaga ogroman. no i powiedziala a wlasciwie napisala na klawiaturze i przycisk wyslij i juz . zapadla dluga cisza. czekala na jego reakcje. on byl znacznie ostrozniejszy w wyrazaniu uczuc choc to jak go slyszala dawalo jej pewne znaki na to ze moze to jestm wlasnie to. wlasciwie nie powiedzial jej nic co by nia wstrzasnela ani zle ani dobrze.

lubil ja jej glos i ich dlugie kilkugodzinne czasem rozmowy. spiewanie wspolnie pisenek i smiech wspolny kiedy komus sie nie uda. takie male karaoke.powarot do zycia na jawie po takich spotkaniach byl jak karaz grzechy. wszytko bylo wtedy nie tak. zle i szare. ale wystarczy kilka slow sms i juz jest jej maly ksiaze. czekala cierpliwie na te slowa gorace jakie wyznaj emezczyzna kobiecie kiedy kocha. tak ona zakochala sie w nim jak nigdy w nikim. on o tym wiedzial i  bal sie byc tak odwaznym ja ona zeby o tym juz mowic. ............................

 

no ale ile mozna myslec i teskni8c zatanawiac sie i rozmyslac . pewnego pieknego dnia uslyszala jesgo cieply gols zapewniajacy o milosci i tesknocie. radosc byla ogromna . pocalunki sobie wysylane  slowa cicho szeptane i to cieplo  to cos na co czekala od wielu dni. znalazla swoja milosc choc wiedziala ze to bedzie trudna i niebezpieczna milosc.  

1
Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
JOLA
Użytkownik - JOLA

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2013-02-09 20:10:24